Onu çok seviyorum 1 senedir sevgiliyiz. Düştüğümde kaldıran, her zaman yanımda olan, en saçma şeylere bile güldüğümüz, her halimle beni sevdiğinden emin olduğum birisi.
Fakat evlilik konusunda çevremdeki başarısız evlilikler ve mutsuz hayatlara tanık oldukça yıllardır bir korku oluştu içimde... Kendimi okuluma adadım. Zor şartlarda bir yerlere gelmeye çalıştım. Bu sene mezun oluyorum ama sevdiğim adam alttan alttan mesaj veriyor evlilik için. Mezun olmamı bekliyor sanırım. O kadar üzülüyorum ki. Hayır demektende evet demektende korkuyorum.
Hayır deyip sonsuza kadar onu kaybetme düşüncesi içimi acıtıyor. Evet diyip risk almaktan bir süre sonra mutsuz bir evliliğimiz olmasından da ödüm kopuyor. Evet deyince de onu yanımdayken kaybedicekmişim gibi geliyor.
Evlilik konusunda güvenemiyorum. Ya kariyerim bitecek, ya da beslenecek. O Üniversite okumadı, okul konularından uzak. Benim gelişmemi istiyor ama bir yandanda kıskanıyor gibi. Oyun oynamayı sever, erken kalkmayı sevmez. Sabit bir işi yok ama maddi durumu iyi. Parası var ama her an kaybededebilir. Alkol alır senede bir iki kere. Bense tüm bu özelliklerinin tam tersiyim. Nasıl karar versem bilemedim 🥺 Sanki onu koca olarak değilde, sevgili olarak seviyorum, riskler olmadan, mesafeli seviyorum. 😣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer