Bir erkek, kadın ona kuşkularını anlattığında "saçmalama ya" diyerek kadını susturuyor ise, muhtemelen kadın o kuşkularında haklıdır, değil mi?

Kadınlar zekaları, sezgileri ve detaycılıklarıyla erkekleri köşeye sıkıştırdığında erkekler genelde "hem suçlu hem güçlü" moduna geçerek üste çıkmaya çalışmakta...

Hatta kadını kötü hissettirecek şekilde "paranoyak, aşırı kıskanç, boğucu" vs olmakla suçlamakta, kadının özgüvenini alt üst etmeye çalışmaktadır.

Suçsuz bir erkek ise, öncelikle kadının detaycılığını ve şüphelerini takdir ettikten sonra (çünkü kadın yapı olarak öyledir) olayların göründüğü gibi olmadığını açıklayarak verdiği değeri ifade etmektedir. Vs vs

Evet bu tezi doğrulanmak ya da çürütülmek üzere ortaya atıyorum... Tek bildiğim hiçbir şey bilmediğim...

Yorumlarınızı bekliyorummmmmm
Bir erkek, kadın ona kuşkularını anlattığında "saçmalama ya" diyerek kadını susturuyor ise, muhtemelen kadın o kuşkularında haklıdır, değil mi?
Cevapla