Bir kadının bunu demesi erkeğin uzaklaşması gerektiği anlamına gelmezmi artık, ne düşünür bir erkek bu durumda?

Erkek arkadaşımla hayat şartlarından dolayı ayrıldık seviyorduk ama olmadı. Beni aradı sesimi duymak istedi bende benden kopsun diye başkalarıyla birlikte olduğumu söyledim. Az tepki gösterdi ve kendi kendine bahaneler üretmeye başladı ben yeni kendime geliyorum vs diye. Ben soğumasını istedim. Acaba daha sonra kanına işlemişmidir ne düşünüyorsunuz?

Bir kadının bunu demesi erkeğin uzaklaşması gerektiği anlamına gelmezmi artık, ne düşünür bir erkek bu durumda?
Cevapla