Benden 3 yas küçük biri benle görüşmek istiyor ama yas farkına takıldım sizce önemli mi?

Benden 3 yas küçük birinin bana ilgisi var bende küçük gösteriyorum yaşları konuşmadan muhabbet iyiydi sonra yas farkını öğrenince istemedim ama o 3 yas birsey değil illaki görüşelim diyor sizce onemlimi
Benden 3 yas küçük biri benle görüşmek istiyor ama yas farkına takıldım sizce önemli mi?
Cevapla