Benden 3 yaş küçük olduğu için konuşmayı bıraktık sizce yaş önemli mi?

Gece gece kalbim paramparça oldu ya
1 aydır falan konuşuyoruz bana başta yaşını büyük söylemiş beni 19 falan sandığı için
22yim diye az önce bıraktık konuşmayı
En ihtiyaç duyduğum zamanda girdi hayatıma hep de yanımda oldu şimdi böyle kalbım çok kırıldı
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgiliyiz şu an İyi ki tekrar karşılaşmışız hiç olmadığım kadar mutluyum onunla
Benden 3 yaş küçük olduğu için konuşmayı bıraktık sizce yaş önemli mi?
Cevapla