Güncellemeler
+1 yıl
Beğendiğim biri olmuştu uzun bir süre hiçbir şey yapmadım yapamadım sonra sevgilisi oldu aklıma takılan şey neden bir şey yapmadım?
Neden böyleyim neden çekindim insan hiç konuşmadığı birinden beğenmenin ötesinde hoşlanma gibi bir şey hissedebilir mi?
Konuşmadığın birinden hoşlanmak normal ben de birinin hal ve hareketlerinden etkilenmiştim sonra arkadaş oldum. Şimdi hoşlantının da önüne geçecek 😂
Cevap
2Cevap
Bunun kessin sevgilisi vardır, ya da beni beğenmez, bana bakmaz deme. en azından bir şansını dene.😀
Ben de öyleyim. Tanıma korkusu bu ve kendimi koruma güdüsü
Pisirk davranis
Hissedilir tabi
Utanmışsındır
Edebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?