Yüz vermediğim kişiye 1 buçuk yıl sonra aşık oldum?

Üniye başladığım ilk yıl benimle bayaa ilgilenen bir çocuk vardı fakat ben soğuk davrandım vs uzaklaştırdım kendimden. Bugün 1 buçuk yıl geçti bu durumun üstünden ama onu tanıdıkça cidden onu sevmeye başladığımı fark ettim :( Belli etmek için ne yapabilirim gerginlikten çocuğa iyice odun gibi davranıyorum:(
Yüz vermediğim kişiye 1 buçuk yıl sonra aşık oldum?
Cevapla