Şimdi daha henüz ilişki yok sadece bir flört dönemi sonra kız adamdan emin olamıyor işte biraz mesafe koyuyor umursamaz davranıyor adam bunu fark ediyor kızın peşinden gidiyor işte böyle mesafeli oluyolar sonra işte bigün uzaktan kız bişeylerle uğraşırken farkına sonra varıyor adam birden gelmiş uzaktan kıza bakıyor uzun ve o an ikisi bakışlarda takılı kalıyor mimik oynamıyor gülüşmede olmuyor ikisinde sadece bakışıyor bu garip hisse olaya yani ne denir neden böyle oldu birden
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tecavüze mi yeltenecek anlamadım ki. İnsan bi tebessüm eder. Arkadaşta otizm başlangıcıda olabilir 🤔 😂
Tövbe tövbe de ya ama harbiden şaka yok sence neden öyle baktı? Hiç gülümsemedi nerdeyse 20 saniye falan baktı bende baktım ama ne olduğunu anlamadım
Tamam tamam şakayı bir yana bırakalım. Yani şimdi empati kuruyorum ben aynı durumda olsam beni sallamayan biriyle bir daha kolay kolay gözgöze gelmeye çalışırım. Bakıyorsam da muhtemelen halen onunla iletişim kurmaya çalışıyorumdur. Ne tepki vereceğinden emin değilse öyle düz bakmış olabilir. Ama bunda kötü bir şey yok. Muhtemelen seninle tekrar iletişime geçmek istiyor senden hamle bekliyor olabilir
Sorun ne biliyormusun ben bunun hayatında birisi olduğunu öğrendim. O bunu bildiğimi bilmiyor oyuzden zaten kendisinden uzaklaştım. Muhtemelen o anlamıyor anlam veremiyor tabi hareketlerime ve benden dediğin gibi bu hareketi yaparak hamle bekliyor. Ama kendisi cesaret edip konuşamıyor. Bende o hamleyi zaten yapmam. Ki kendisi uzaklaştıgımı anlıyor. Bu olayın ertesi günü kendisiyle kahve makinesinin orada karşılaştık biri daha vardı önde bana nasılsın falan dedi sonra o kadın araya girdi bişeyler dedi oda benim için ben onu görünce cok mutlu oluyorum dedi sonra ben soğuk oldugum için şey dedi yüzün asık derken taklidimi yaptı gülümseyerek söyledi yoo dedim oda öyle olsun dedi gülğmseyerek değişik mimikle bende o sıra şey dedim bence susalım oda bencede dedi ve susma ile alakalı bir ata sözü söyledi. Yani ne demek istedi anlamadım napmaya calıştıgınıda anlamıyorum
Tamam şuanda anladım. Bu şimdi anlam veremiyor. Böyle gelip senle iletişim kurmaya çalışıyor. Sende ters yapınca onun da bokunu satır kesmiyor gurur yapıp o da senin tavrından devam ediyor. Sen eğer ona bi gülsen sıcak olsan oda senin gibi olacak. Yerinde olsam ya keser atarım komple ya da karşıma çeker hayatımda biri olduğunu bildiğimi söylerim. Ama bence gerek yok. Senle hem flört edip hem o sıra hayatına birini alıyorsa bu adam sürekli birileriyle konuşan bir tip. Sana hiçbirzamanda sadık kalmaz. En ufak bişeyde gider başkasını bulur. Bence sen bunla hiç muhatap olma.
Heh bende buyüzden bişey demedim zaten desem kabul etmez birde ilişkimiz yok bunu desem iyi olmaz ama ben sonucta gördüm onunlayken bakmışsın o yok bana geliyor ona yapan banada yapar. Bide sana bir şey daha sorucam evet ben diyelim umursamazım ya oda öyle yapıyor ilk sonra dayanamıyor normal oluyor hafif ya da ben bakmıyorum ya oda öyle yapıyor tarzını bana ben nasıl yaparsam o öyle yapıyor giyim tarzı olsun falan öncesinde bana sordu hatta bikeresinde ben öyle umursamaz olunca sey dedi ben önemliyim ben hatta şey demişti sen beni hasta ediyorsun gibisinden benim tavırlarımı sanki cok takıyor ama ben anlam veremiyorum bukadar takmasının nedeni sence ne olabilirki? Yani ben öyleysem oda vazğeçsin bakmaktan uzaklaşsın gelip birden böyle göz teması falan ya da bazen masus geçiyor oldugum yerden. Hem gurur yapıyor fark ediyorum benim tavrımı bana sergiliyor ama sonrasındada başkada devam ediyor ben ne yapmaya çalıştıgını anlamıyorum
İlginç ya. Bir erkek olarak yorumlamak istiyorum ama bende çözemedim. Bu kişinin şu an hayatında biri olduğuna eminmisin. Bence yoktur ya. Hayatında biri olsa sana daha bakmaz böyle gelip bu şekilde davranmaz. Bak vallahi uyuz oldum şu an bende. Sizin şirkete gelip çocuğa naber lan değişikk diyesim geldi 😂😂
Gerçekten var 😂 sorma varya öyle değişik ki yani senide soru yağmuruna tutum kusura bakma ama bir erkek olarak belki kafasını anlarsın diye. Evet var hatta gizliyolar ama ben görüyorum aldım yani duyumlarıda kendimde gördüm. O olunca bana karşı öyle değil o kız olmayınca uçuyor bide şey sence açaba diyorum beni hırs yapmış olabilirmi ego? Erkek kafasını onun kafasını bilemedigimden açaba şey mi diyor illaki ben bunu elde edicem elde etme arzusu?
Yok yok çok iyi oldu konuşmamız. Ben bile şu an geliştiriyorum kendimi bu çocuk değişik bir seviye? 😂 kaç yaşındasınız siz bu arada bu çocuk kaç yaşında? Yani bak bu sadece benim yorumum doğrudur diye bişey yok ama bence bu çocuk egolu ve sürekli birileriyle konuşma ihtiyacı hisseden tiplerden. Arkadaş çevremde var buna benzer tipler. 3-5 kişiyle konuşurlar. Böyle olmadığında boşluğa düşerler. Yazık etme kendine belli düzgün birisin. Uzaklaş bence. Hasta eder böyle tipler adamı.
Bak şaşırma ama 😂🙈 ben 26 o 39
Bide şey benim bir kaç arkadaş onunlada cok iyi bizler takılınca kendiside kendi arkaşlarıyla gelince bizede arada lafa giriyor yani o arkadaşlarımla konuşuyor sonra ya benim olduğum şeylerde bişey olsun hep maydanoz cok meraklı bilmek istiyor benim sadece ona gitmemi istiyor geçen bir sorunum vardı arkadaşın birinden laf alıp öğrenmiş şok oldum bşde yaşımı bildigi halde sordu bana tekrar sonra aradan bi kaç hafta geçince karşılaştık konu açtı etti nasıl gidiyor dedi iyi iş güç her şey iyi dedim hmm demek iyi dedi sonra konu değişti şey dedi ee tabi biz yaşlıyız sen gençsin ya sürekli böyle triplerdede anlaması cok zor biri
Sen ciddi olamazsınnn 😂😂 bunları yapan 39 yaşında bir adam he. O adama kızmıyorum aslında sana kızıyorum şu an. Ya senin ne işin var hem 13 yaş var hem böyle değişik bi tip. Hahahah kusura bakma sanki yıllardır hayatındaymışım gibi yorum yaptım ama anlattıklarıdan sonra olayın içinde gibi hissettim kendimi :) vallahi ben 32 yaşındayım. Bu 39 luk bu adamı bende merak ettim şimdi ahahaha
Ya 39 ama inan bana cocuk gibi tipide öyle görsen anlamazın bile sorma hareketleri herşeyi hiç o sandıgın 39 lara benzemiyor galiba oyuzden başta anlaştık ben biraz daha olğun yaşıma göre o ise yaşına göre cok cocuksu giyim tarzı hiç bişeyi yaşını göstermiyor genç ruhlu hareketleri görsen dersin noluyo 😂😂 bazen işte aynı ortamda olunca o konuşması yüksek sesle gülmesi. yok rahat konuşabilirsin ben bu konuda her fikre açıgım cünkü inan bende anlamıyorum yeni keşfediyorum
Bide bikeresinde ben yardım ettim buna bi şey konusunda ama şey etmedi bu belirtmedi hata olduğunu teşekkür etti ve geldi aradan 1-2 saat sonra şey dedi sana sarılabilirmiyim dedi ben şok neden dedim öylesine dedi ve sarıldı napçagımı bilemedim galiba dedigin gibi uzak durmak en iyisi ki şu an öyle yapıyorum hiç konuşmamazlıkda olmuyo
Anladımm :) senin olgunluğun onunda çocuksu yapısı sizi yakınlaştırmış. Hatta eminim bir ilişkiniz olsaymış net ilişkiyi ayakta tutan yöneten sen olurmuşsun. Belli olgun aklı başında birisin. Ama yani kendimi adamın yerine koyup empati yapsam, hem olgun hem aklı başında bi kız olacak karşımda ve benimle yaş farkıma rağmen de ilgilenecek. Ben fırsatı böyle berbat kullanmazdım. Değişik. Yine sen bilirsin ama yani ben yok bu arkadaşı beğenmedim 😂
şu an sana yürüyor gibi hissettim kendimi ahahahaha 😂😂🙈
Alemsin sende ya 😂 neyse bende bilmiyorum onunkisi ya ilgiyi seviyor ya da kadınları cok seviyor ya da hırs veya ego yoksa hayatında başka kadın olan bir adam neden bukadar cabalasınki bence gururunu kırdım yani o öyle düşünüyor kendince bakalım artık bunu zaman göstericek en iyisi uzak durmak bencede
Çok samimi ve içtesin inşallah istediğin gibi olur, umarım egosu için seni elde etmek değildir tek amacı. Uzak dur 🛑 Gelişmeleri de haber ver yaz buraya. Bu adamı bende merak ettim. Amacı nedir acaba. Bende bu konuyu ilerleyen hayatımda tez olarak kullanıcam 😂😂😂
Tamamdır 😂 iyi geçeler
Görüşürüz 😂 iyi geceler gizli kullanıcı 😂