Ben gözlemlerimi yaptım 2 ırktan da kız tanıdım sakın ırkçısın falan demeyin anlatıyorum farkları
1) türk kızları erkeklerle daha kolay anlaşabiliyor içli dışlılar çoğu artık tabularını yıkmış. Kürt kızları ise erkeklere karşı daha mesafeli tabularını yıkamamışlar malum doğuda namus cinayeti diye bir şey var.
2) türk kızları daha kibar nazik hanımefendi. Kürt kızları ise kaşları çatık agresif sert tavırlı
3) türk kızları eğlenmelik rahat kızlar kürt kızları ise daha hamarat evlenmelik ev hanımlığı yapabilecek kızlar
Sonuç olarak ben evlilik ciddi ilişki düşünen biri olarak kürt kızları bende daha ağır basıyor ilişki kurmak için
Sizinde gözlemlediğiniz şeyler varsa ekleyebilirsiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer