
Suç ortağı olurum..
İhbar ederim..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Onu bu suça neyin teşvik ettiğini merak ederim eğer cinsel saldırı ya da bir can güvenliği için işlenmiş bir suç ise zaten mevsimudafa kavramından iyi hal ile ya da denetimli serbestlik ile serbest bırakılır illegallin sonu ya ölüm ya kaçmak
İnsan gerçekten sevdikten sonra sevdiğinin olumsuz bütün davranışlarına ortaklık edebilir. Tabii ki burada önemli olan konuların başında işlediği suç var yani tutup bir insanın canına kıydıysa ben bunu çok fazla göz ardı edebileceğimi düşünmüyorum. Çünkü böyle bir durumda ilk önce vicdan devreye girer. Gece rahat uyuyamadıktan sonra sevdiğim insan yanımda olsa ne yazar?
İşlenen suça bağlı. iyi/kötü hal durumunu önce kendim değerlendiririm. İlişkimize etki etmeyecek bir şey ise korurum. Örneğin; Birinin ona karşı taciz/tecavüz gibi bir eylemde bulunduğu sırada karşı tarafa verdiği zararına ortak olurum. Lakin kendi egoları sebebiyle masum birisine zarar vermiş ise durum değişir.
@İdentityKa teşekkür ederim
Rica ederim..
Suç ortağı olurum.
Cevap
25Cevap
Ben suç ortağı olurum tabi ki de eşimin. eşimi hiç bir şekilde bırakmam ayda ispiyonlamam yanarsak da yanalım..
Bugün yemek yaparken tam olarak bunu düşündüm. Ben soracaktım unutmuşum. Britney Spears'ın criminal şarkısındaki gibi sevdiğimin peşinde koşarım
☺☺
İhbar etmesem bile ilk işim boşanmak olurdu. Kimsenin pisliğini çekemem. Adam olsaydı suç işlemeseydi yani. Evlenirken iyi gün kötu gün deniyor illegal işlerde birlikte olun denmiyor. Ayrıca suç kişiseldir...
Zor soru. Yanlışlıkla bir suça karıştı ise yardım etmek isterim. Bilerek kasten birilerinin canını yaktıysa ihbar ederim çünkü bir sonraki hedef ben olurum. Keyifli geceler..
Görmemezlikten gelirim ikisi de olmam. Zaten bu dediğimden başka yapabilen yoktur. Evlendikten sonra her şey değişiyor. O kadr insan o kadar aptaIa nasıl sabrediyor
İşlediği suça bağlı.
Yüz kızartıcı, birine bile isteye zarar verecek bir suç işlediyse ihbar ederim.
Suçun ne olduğuna bağlı yani cinayet veya tecavüz falansa ihbar ederim ama küçük çaplı bir şeyse sessiz kalırdım galiba
Bu paraya bağlı :D Birini öldürür gelirse ihbar ederim ama işlediği suçtan zengin olup gelirse ortak olurum
Bu suça bağlı. Bir cinayet falansa ihbar edebilirdim. Korkardım kendisinden beni oldurmeyeceği ne malum
Genelde hak, hukuk ve adaletten yanayım. Bu yüzden ihbar ederdim muhtemelen. Suça göre değişebilir belki suç ortağı da olabilirim
Suç ortağı olurum. Eşimse kimseye değişmem herşeyden korurum
herkes cezasını çekmelidir adalet herkes için gereklidir
Kim olursa olsun farketmez ihbar ederim umrumda olmaz
Benimde işlemek istediğim bir suçsa.. beraber işleriz
suç saklanamaz birşeydir ayrıca o olsa ortak olmaz ben neden bunu yapayım sjsjsjsjsj
Suç ortağı olurum herhalde başım ağrır biraz ama olsun
Çok zor soru🤔Ahlaki boyutta bir suç değilse ihbar etmezdim ama ona ortak da olmazdım.
Konuya bağlı ama biraz eğlenmekten kimseye zarar gelmez yahu
Yapmamasi en iyisi fakat insan oğlu hata yapar. derim. iyi günde ve kötü günde yaninda olurum.
Aklımdaki kişi eşim olacaksa öyle bişi olmaz ztnde imkansız olsaydı suç ortağı olurdum 😄😄
İhbar ederim, suç suçtur gözümde. Büyüğü küçüğü olmaz.
Suç ortağı olurum. Batacaksak da birlikte batacaz
Ihbar ederim bu kişi annemde olsa kardeşim de olsa gözümü kirpmadan yaparım
Adaletten yanayım ihbar ederim.
İyi günde ve kötü günde anca beraber kanca beraber tabikide
İnanır misiniz bilmiyorum ama bu gün tam da bunu düşündüm ve suç ortaği olucağım kararına vardım. Çünkü onunla en küçük şeyi bile yapmak çok güzel olsa gerek
Suça göre değişir kazayla yardim ederim bilerekse maallesef
Saul goodman ile kim wexler çifti gibi bir ilişki demek..
Saklanacak bir durumsa saklarım
Sanırım eşimi korurdum
Büyük bir suça bağlı eğer katilse yanında durmam
Suç ortağı olurum ya korurum ben onu.
Benimle birlikte olan kişi, suç işleyemez
Ne kadar ileri gitmissee ona göre
Suçluluk duygusu ağır gelir !
Git kendini ihbar et gel derim
İhbar etmeyeceğim kesin
Sanırım ihbar ederdim emin değilim 😂
Görmedim duymadım bilmiyorum
Alnından öper tebrik ederim
Olmam, net ihbar ederim. Suçlu sonuçta.
Mr mrs smith 😃😃 suça bağlı
Suç ortağı olurum🙈😄
Daha doğrusu suçu üstlenirim
Her türlü korurum.
Suç ortağı olurum.
İhbar ederim
Birlikte suç işleyelimm
Manita mı kalsın suç ortağı lazım
İhbar.
Suça bağlı
İşlediği suça bağlı
Suçtan çıkamazsak ihbar ederim jsjh
Kasten adam öldürme dışında evet
İhbar ederim
ihbar ederim
Suç ortağı.
Suç ortağım
Suc ortak olurum
İhbar edrm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?