Karsi taraf istemiyor diye gelip tanismayanlar var. Sadece gelip tanisip arkadas olabilirsiniz aslinda.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Birine açılmıyorum sadece arkadaşlık işini ben başlatırım ama açılmayı her zaman karşı taraftan bekledim bekleyeceğim.
Kizlar pek adim atmaz
Sorun değil.
Seviyorsan tutamazsın zaten kendini açılırsın aklında hep canım şu düşünce, olur "O da beni sever ya ne olacak ki"...
Peki kizi uzaktan tanimadan hoslanirsan ne yaparsin?
Hoşlanırsam geçer ama sevdiysem bir yolunu bulup konuşmak isterdim. Bazen yol da olmuyor ama öyle ce gidenin arkasından bakıyorsun.
Peki uzaktan hoslanan kisi hangi belirtileri gosterir?
Çaba gösterir anlarsın illa ki
Goz goze bakinca cekmesi gibi?
Gidi utanması kızarması konuşamaması gibi
Peki hoslanmadigini gosteren belirtiler?
İlgilenmez görmez kaçar
Benden hoşlanıyorsa bunu anlarım bende hoşlanıyorsam belli ederim ama ilk onun söylemesi gerek.
Gelip tanismiyorsa bile nasıl hoşlandığını soyleyebiliyorsun peki? Ne kadar çelişkili.
Uzaktan tanimadan da hoslanabilirsin cunku asik olmayi deseydim hakli olabilirdin.
Evet haklı olabilirsiniz uzaktan hoslanabilir de sizden hoşlandığı kanaatine nasıl vardiniz peki?
Usteleyerek soruyorum çünkü sırf sevdiğimle aynı ismi taşıdığı için kendinden hoşlandığımi sanan birisi vardi 😂 kendi kendine gelin güvey olanlara bir tık icerledim sadece.
Bak uzaktan hoslanan kisi dik dik sana bakiyor ya da goz goze gelince hemen gozlerini cekiyor. Genelde dik dik bakinca anliyorsun. Eli ayagi birbirine giriyor.
Kizim bboyleyse fena hoslaniyo senden sahip cik ona birakma🙂
Soran, o zaman evet hoşlanıyor demek için ihtimal var ama sırf bakıyor diye hoşlanıyor denilemez. Kıskanma önemli bir kriter. @sensizasla34 Cihat, kız hesabinda ne işin var deli rjrjdkdkso
@Sensizasla34 Nasilsa hoslaniyordur?
Uzaktan hoslanmayi anlariyorum kiskanmasi uzaktan zor anlasilir ama gozunu dikip bakiyorsa birseyler vardir.
Normalde erkekler birine dik dik bakıyorsa psikolojik üstünlük kurmak icindir ama bunu genelde erkekler kendi aramizda yaparız. Olabilir, hoşlanıyor da olabilir belki. Net bir şey diyemeyeceğim.
Bunu tanimadigi kiza hoslanma belirtisi olarak sunuyor yoksa nasil belli edicek? Kizdan da bir belirti alinca gelip konusuyor o da bakarsa gulumserse falan. Sen bir erkek olarak uzaktan hoslansan naparsin?
Ben hoşlansam ilkten birkac sefer bakismaya çalışırdım baktım olumlu gibi, gelip konuşmaya çalışırdım ya da ne olursa olsun bir şekilde tanışmaya. Muhtemelen bircok bilgisi belgesini de önceden bilirdim ona göre nasıl yaklaşacağımi da bilebilirdim. Sonrasında ise süreci kendi bilgilerim doğrultusunda yöneterek daha da samimiyete çalışırdım. Asla ilk olarak sosyal medyadan yurumezdim çünkü olacağı varsa da ters tepme riski artar ama mutlaka konuşmaya tanışmaya kalkardim.
Iste ben de dik dik bakmaktan kastim gozu yakalamaya calismak peki kiz hep gozunu cekiyorsa ne dusunurdun?
Olumsuz
Peki basta hoslandigini belli etse sonra kendini cekse ne dusunursun? Yokmussun gibi davransa.
Kendi peşine takılmam ve egosunu tatmin etmek icin benimle oynadığını, aslında hoşlanmadığını düşünürüm. Kafamda cephe alırdım. Daha önceden birkac defa başıma gelmiş bir olay çünkü.
Utangac olabilecegi hic aklina gelmez mi?
Utangaç olmasi beni görmezden gelmesini gerektirir mi? Bir de baktığım birisi vardi son zamanlarda, pek de utangaca benzemiyordu aklıma o geldi bi.
Peki utangac ve hoslaniyor olsa nasil anlarsin?
Ben özürlüyüm o konuda ya anlayamam. Kendim de cok cesurum diyemem öyle olsaydı doğrudan iletisim kurardim zaten.
Peki hic asik oldun mu? Kiza belli ertin mi?
Evet oldum hislerimden de yüzüne karşı bahsettim ve tanisikligimizi da ilerletmek istediğimi ama kendisi istemedi. Sonra bitti tabi duygular uzun bir aradan sonra. Simdi de birinden hafiften hoşlanıyorum, bazi kisileri de beğeniyorum ama onlara da bahsetmedim henüz.
Daha arkadas olmadan mi hoslaniyorum dedin?
Yok ben okuyorum kız da çalışıyordu nerdeyse hiç samimiyetimiz de yoktu. Ben zaten hakkındaki bircok şeyi önceden biliyordum ama gerçekten hoslanmistim az buçuk konusmamiz vardi o beni pek tanimazdi ana ben onu iyi bilirdim. Hatta hoslanmanin da ilerisine geçtiğinin farkindaydim. İstemedi ben de daha ustelemedim. Benim gibi adami da bulabiliyorsa bulsun :D
Peki niye istemedi ve seni nasil bir cumleyle reddetti?
Yok teşekkürler dedi, ben de ben teşekkür ederim dedim. Niye reddettiğini sormadım.
Kiza direk sana asigim mi dedin
Tabiki de hayır 😂
Ne dedin peki?
Niye bu kadar detayina kadar soruyorsunuz ki 😂 uzun zamandir beğendiğimi demiştim
Erkekleri anlamak icin soruyorum. Sirf dis gorunusunu mu soyledin
Yani öyle bir durumda seviyorum demek istemezdim çünkü olumsuz gelirdi. Beğeniyorum dedim sadece.
Birine açılmak kalmadı artık sanki
Var mı hala?
Aman gider söylersin karşılık alırsan hızlıca gelişir olay yılışık aşk ilişkileri yorar
Supersin canım senin hoslandigin erkek varsa cok sansli bi erkek o🙂
Beni ne taniyorsun?
Ya anlatmandan yola ciktim işte anlamadinmi
Birine acilmayimi dusunuyorsun peki sen
?
Erkeklerde uzaktan hoslanma belirtusu ne?
Cok kisa bakis utangac hafif tam bakamaz surekli oldugu yerde onu gorursun bilerek senjn onu gormesini saglar simdi hoslaniyomu senden nasıl anlayabildinmi?
Peki hoslanmayan istemeyen nasil davranir
Tam tersi kankam
Peki ne yaparsak bir erkek hoslansa dahi uzak durur?
Knk baska erkekle gorurse umudu biter kafadan siler?
Ama yok ki
Ney yok anlamadim
Baska erkek.
Abin arkadasin falan yokmu hic ama
Yok hic ark.
Abin kardesin falandami yok erkek hic ama?
Yok kardes iste hic ark yok
Anladim neyse o zmn olmaz o zmn
Kac aydir aklindaki bu cocuk uzun suremi
Yani 6 ay oldu
Ohaa
karşı taraf umrumda olmaz..
ben ne hissediyorsam direk söylerim..
hoşlandığımla kızla asla arkadaş olmam
Neden
Arkadaş olup ne yapacağız?
Cogu erkek arkadas olup kendine aşık ediyor sonra aciliyor.
Bir erkek bir kadınla neden arkadaş olsun. Hiç eğlenceli değilsiniz :D
Senin butun arkadaslarin palyoca degil herhalde erkeklerden de eglenceli opmayqn biriyle arkadas olmazsan hic arkadasin olmaz.
Beni yukarı taşımayan ve mutlu etmeyen kimseyle arkadaş olmam :D
Ayiptir sormasi kac arkadasin var?
10 tane yoktur.
Yine sanslisin kafa yapina gore baya bulmussun ben 1 tane bulamadim.
:(
Karşı tarafın hoşlanmadığından eminsem tanışmam
Hayır olmam seviyorsam açılırım
açılmadan bilemesin
tabikii
Evet emin olmak gerek
O da önemli
Hayır yürürüm
Acilmam kendi gelsin
Evet
Tabe lan