Aşkın yaşı olur mu? İnsan her yaşta aynı heyecanı yaşayabilir mi?
Bu amcanınki de aşk değil ama neyse 😬

Aşkın yaşı olur mu? İnsan her yaşta aynı heyecanı yaşayabilir mi?
Bu amcanınki de aşk değil ama neyse 😬

Aşkın yaşı olmadığını söylemek mümkündür. İnsanlar her yaşta aşık olabilirler ve aşkın yaş sınırı yoktur. Ancak, farklı yaşlarda insanların aşkı deneyimleyişleri farklı olabilir. Örneğin, genç bir insanın aşk deneyimi ve heyecanı, yaşlı bir insanın aşk deneyimi ve heyecanından farklı olabilir.
Bununla birlikte, yaşın aşk deneyimi üzerindeki etkisi, kişisel deneyimlere, kültürel faktörlere ve yaşam koşullarına bağlı olarak değişebilir. Örneğin, bir kişi hayatının çoğunu evli geçirdiyse ve evliliği boyunca aşkı deneyimlemediyse, yaşlılıkta bile aşkı keşfetmek için heyecan duyabilir. Diğer yandan, bir kişi genç yaşta aşk deneyimi yaşadıysa, daha sonraki yaşlarında aşka olan ilgisi azalmış olabilir.
Sonuç olarak, aşkın yaş sınırı yoktur ve insanlar her yaşta aşık olabilirler. Ancak, her insanın aşk deneyimi ve heyecanı farklı olabilir ve bu kişisel deneyimlere, kültürel faktörlere ve yaşam koşullarına bağlı olarak değişebilir.
Evet aşkın yaşı olur tabi ki de. yani mesela 40 yaşında ki birisi ile 20 yaşında ki birisinin ben birlikteliğini yanlış bulurum. aynı şekilde bir yaştan sonra da aşk kalmıyor zaten. zamanı varken yaşamak lazım bazı şeyleri. o zaman anlamı oluyor. ben mesela 40 yaşında geldikten sonra ne yapayım aşkı?
O yaştaki adam gençlere özenmiş heralde utanmadan fermuar derdini söylemeyip gencecik kızların zaaflarını kullanmaya çalışarak avlanmaya çıkmış işte ne aşkı ya gençle takıldı diye genç hissedip ego tatmini peşinde veya halbuki yaşının olgunluğunu taşısa bir insan saygıya hak eder kendine uygun kişilere de çekici gelir
Olur. 18'e hatta bir zihnen 20 olmamış kişiler bir zahmet aşktan bahsetmesin. 14 yaşında aşık oldum, sevgilim var diyen çocuklar mesela... Ya da 50 yaşına girmiş dayılar da bir zahmet uzak kalsın
Cevap
10Cevap
Amcada gencken kesin neler neler yapti simdi gelmis 50 küsür yasina zamparalik yapiyor. Askin yasi tabikide yok dengiyle oldugu muddetçe
Bazıları yaşlanınca kuduruyor 😬
Aşkın her ne kadar yaşı yoktur göz yaşı vardır deselerde.. insan her yaşta aynı hisleri kendinde bulamaz.. zamanla hissizleşmeye başlar.. ama hiç aşık olmamış biri tabiki yoğun bir şekilde aşık olabilir..
Aşkın yaşı yok, her insan o içsel güzellikle her yaşta aşık olabilir.
60’tan sonrası hikaye, 60’a kadarda aşk değilde heyecan verici sevişmeler olmalı diyorum.
Ben genç yaşta aşkı hiç yaşayamadım bu yaştan sonra geç kalmış gibi hissediyorum
Olmaz bence Aşk her yaşta güzeldir. Tabi ki karşılığı varsa tadından yenilmez.
Eğer zengin erkeksen aşkın yaşı yoktur. Fakir erkeksen bi b0ka yaramazsın.
Asla yaşı olmaz
Aşk yokki yaşı olsun. Takıntılı ruh hali var
Bu dayinin ki antrapoz etkisi
Olmaz heralde ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?