Sevgilime ulaşamadım ve ertesi gün yakın arkadaşımla saatlerce telefonda konuştuklarını öğrendim. Siz ne düşünürdünüz?

Ben gece yarısı sevgilime ulaşamadım ve ertesi gün en yakın arkadaşımla saatlerce telefonda konuştuklarını öğrendim. Aralarında herhangi bir şey olmuş mudur?
Sevgilime ulaşamadım ve ertesi gün yakın arkadaşımla saatlerce telefonda konuştuklarını öğrendim. Siz ne düşünürdünüz?
Cevapla