Erkek arkadasim manipulatif mi? Hem erkeklerin hem de kizlarin gorusunu merak ediyorum bu anlatacaklarim hakkinda?

Ilk defa buraya bir sey yaziyorum, guzelce cevaplanacagini umuyorum. Sevgilim de ben de baskin ve tartismaci karakterleriz. Dolayisiyla takilip tartistigimiz asiri olmasa da belli seyler oluyor. Ancak hicbir sekilde hakaret, trip vb olaylar yasanmadan konusarak sakince hallediyoruz. O da kavgaci degil ben de, sadece ikimiz de fikirlerimizi (sabit fikirli olmayacak sekilde) belli etmekten cekinmiyoruz. Ki bu bana guzel geliyor. Ancak son zamanlarda fark ettim ki, bir sey hakkinda bir cumlesine "bu nasil soylersin" diye kirildigimi soyluyorum. Tamam o anlik soylemis olabilirim cok haklisin diyerek ozrunu diliyor. Ancak hemen pesine seni kirabilecegimi nasil dusunebilirsin, boyle dusunebilecegimi nasil dusunebilirsin diyerek uste cikiyor-kesinlikle bagirarak degil uslubu oldukca sakin. Ancak bu yaklasim pasif agresif bir hareket olarak geliyor bana. Bir bakmisim beni kirabilecegini dusundugum icin ozur dileyip ben af diliyorum. Sizce bu manipulatiflik mi? Ya da bu durumu nasil asmaliyim? Uzlasmaci bir insan, konusursak anlasabilecegimize guvenim yuzde yuz. Ama bu konuda nasil yaklasacagimi bilmiyorum, ne yapmaliyim?

Erkek arkadasim manipulatif mi? Hem erkeklerin hem de kizlarin gorusunu merak ediyorum bu anlatacaklarim hakkinda?
Cevapla