Kızlar ile konuşamıyorum hemen soğumaya başlıyorum. Sizce ilk sohbet nasıl girilir ve nasıl devam ettirilir?

Bakıyorum çok güzel kızların yanında keko erkekler var ve diyorumki yakışıklı olmak la ilişkinin hiç bir anlamı yok ve cidden zoruma gidiyor gidiyorum bir kız ile konuşmak istiyorum yazıyorum konuşuyoruz sonra muhabbet bitiyor aklıma bahsedecek bir şey gelmiyor o zaman muhabbet otomatik olarak bitiyor zaten sizden istediğim ne tür şeyler bahsetmeliyim bana açıklarmısınız
Kızlar ile konuşamıyorum hemen soğumaya başlıyorum. Sizce ilk sohbet nasıl girilir ve nasıl devam ettirilir?
Cevapla