Yeni konuştuğum flört biraz ağır abi. Konuşma kıtlığı var sohbeti nasıl başlatırım?

ne nasıl konuşmalıyım? bir konu açılınca onun hakkında konuşunca uzun uzun sohbet edebiliyoruz aynı kafadayız ama havadan sudan öylesine yazışınca konuşma kıtlığı oluyor hiç sarmıyor sohbet? nasıl devam ettirebilirim?

Yeni konuştuğum flört biraz ağır abi. Konuşma kıtlığı var sohbeti nasıl başlatırım?
Cevapla