Kızlarla konuşmayı unutmuşum, nasıl sohbet başlatırım?

Yakışıklıyım, sesim çekici, boy desen ideal… Kısacası piyasada iş yapacak donanıma sahibim. Nitekim Instagram’ı açar açmaz kızlardan mesajlar gelmeye başladı. Ama gel gör ki, eskisi gibi konuşamıyorum.

Vaktiyle kızlarla sabah 8’den akşam 8’e kadar sohbet ettiğim günler oldu. Yemek, tuvalet molası hariç sürekli konuşuyorduk. Hatta sırf biriyle buluşacağım diye agaları bile satmışlığım var. Bunu öğrendiklerinde umursamadılar ama bana "amcı, * için ölen" lakabını taktılar. Neyse, o zamanlar sosyalliğin zirvesindeydim.

Şimdi ise durum tam tersi. Özel bir sebepten dolayı uzun süredir karşı cinsle iletişim kurmuyorum. Instagram’ı yeni açtım ama gelen selam mesajlarına bile yanıt veresim gelmiyor. Daha demin üniversiteden bir kız -nasıl bulduysa artık- istek attı. Kabul ettim, anında "Selam" yazdı. Ne cevap vereceğimi bilemedim. 2 saat düşündüm, bulamadım. En sonunda "Bekletmek ayıp olmasın." dedim, 11 saat sonra geri döndüm ve büyük bir öz güvenle sadece "Selam." yazdım. Kız "Naber?" dedi, ben de "İyiyim." yazdım ve konuşma orada öldü.

Eskiden prime dönemimdeyken ortamın tozunu attırırken şimdi iki kelimeyi bir araya getiremiyorum. Eski formuma nasıl dönebilirim? Tekrar 'amcı' olmak istiyorum :(

Kızlarla konuşmayı unutmuşum, nasıl sohbet başlatırım?
Cevapla