Kızlar, Niye beğendiğiniz ya da hoşlandığınız erkeklerle gidip konuşmazsınız sadece uzaktan bakmakla yetinirsiniz?

Utandığınız için reddedilirsiniz diye falan mı oluyor bu tip durumlar? Ya da o kişinin sevgilisi olduğunu düşündüğünüz için falan mı?

Kızlar, Niye beğendiğiniz ya da hoşlandığınız erkeklerle gidip konuşmazsınız sadece uzaktan bakmakla yetinirsiniz?
Cevapla