Nişanlım bir ünlüyü çok seksi bulduğunu söylediği için nişanı atmayı düşünüyorum. Sizce haklı değil miyim abartıyor muyum?

"Bundan birkaç sene önce rüyamda hep zengin olduğumu görüyordum. Kendi kendime hayal kuruyordum gidip o şahsı isteyeyim, şampanya patlatayım falan diye. Sen hayatıma girdikten sonra kendimi test ettim o mu sen mi diye. Onla 3 gün gezerim ama sensiz yaşayamam" dedi. Bahsettiği kadın ünlü de es. cort kılıklı bi kadın, adını vermeyeyim. Sırf şu cümleleri yüzünden ayrılmayı düşünüyorum. Lafa bak. Onla üç gün gezerim ama sensiz yaşayamam. Yani sevdiğim sensin ama onu da yine arzuluyorum demek istiyo.

Resmen saygısızlık.

Nişanlım bir ünlüyü çok seksi bulduğunu söylediği için nişanı atmayı düşünüyorum. Sizce haklı değil miyim abartıyor muyum?
Cevapla