Şu hayatta bir türlü düzgün birine rastlayamadım neden böyle oluyor?

Herkese iyi günler genellikle karşındaki insanları iyi davranıyorum ne bileyim dertleri olunca dinliyorum ilgi gösteriyorum mesajlarını görüldü atmıyorum en kısa zamanda cevap veriyorum fakat karşıdan böyle bir geri dönüş alamıyorum aksine düzgün insan çıkmıyor karşıma yani umursuyorum karşımdaki insana saygı gösteriyorum ama karşımdan böyle bir şey alamıyorum gerçekten öyle bir insan kalmadı mı artık

Şu hayatta bir türlü düzgün birine rastlayamadım neden böyle oluyor?
Cevapla