Heryerden engellemişti smsten yazdı , normalde işle ilgili hep irtibatta kalmamız gerekiyor ulaşamadığım için günlerdir işe bakmıyorum.
SMS den yazmış buradan bir şey olursa yaz diye.
İşe ilk başladığımda Ayrılsak bile işi devam ettir demişti ama benim kalbim çok kırık bana yapmadığını bırakmadı..
Cevap vermeli miyim sizce?
SMS den yazmış buradan bir şey olursa yaz diye.
İşe ilk başladığımda Ayrılsak bile işi devam ettir demişti ama benim kalbim çok kırık bana yapmadığını bırakmadı..
Cevap vermeli miyim sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
💖💖
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Abi hem ayrılıp hem aynı yerde çalışmak biraz saçma bence
Napalım işten mi çıkalım? Ben homeoffice çalışıyorum o gidiyo görüşmüyoruz zaten yüzyüzw
Eee o zaman bişi olursa illlaki ona yazmak zorundaymissin gibi djjdjd
Evet şimdi işten yazanlar oluyo ona demem gerekli ama her yerden engelledi bu yüzden işi açmıyorum ben de. Yazmış SMS den buradan at diye
Allah'ım yarabbim nsjsjss
🥺🥺
Allah yardımcın olsun kardom
eğer sen o işi yapmadığında zor durumda kalacaksa yanlış yapıyorsun.
Zor durumda kalmaz gerekli durumda kendi müdahale edebileceği bir şey zaten
onun işi mi anlamadım o neden yapıyor ki
Onun işinin bir parçasını ben devraldım
kesin bitti ve devam etmiyorsanız konuş iş için bıraktığını söyle konuyu kapatın
Bilmiyorum kesin bittiğinden emin değilim ondan sessiz kalıyorum.
seviyor musun hala
Tabii ki 2 yıl sürdü ve nişan düşünüyorduk bu yaz. Annesi de beni çok seviyor aradı bugün dönmedim ona da
Pişman olup gelirse düşünürüm yoksa bitiririm kalbimde de
sahip çık o zaman sevgine. ne konuda anlaşamıyorsunuz
Ben kıskanç biriyim yapma dediğimi inadına yapıcam dedi ama yapmadı madem öyle ben de nispet yaptım açık giyinip çıktım dışarı fotolar attım aradı kaç kere mesgule attım falan.. kıskanmaz pek bunda şüphelendi
pişman olması gereken bir şey mi yaptı? aldatma vs mi?
Hayır olmadı , beni terk ettiği için ve o konuda inat ettiği için.. ayrılacak sebep yoktu çünkü
neydi sebep
İşte elle tutulur bi sebep yoktu zamana bıraktım barışırsak yazarım
anladım genelde biz gururdan bırakırız bir şey yoksa. erkeğin gururuna dokunduysan farkında olmadan bilemezsin ayrılık için belki geçerli bir sebebi vardır.
şu an birileriyle görüşmüyosa ve sende görüşmüyorsundur diye düşünüyorum çok soğutmadan arayı bulmalısınız 3 gün kısa
Evet ama genelde 4 5 gün ara verir barışırız bilemiyorum tekrardan olur mu. Soğumak istemiyorum
bence sen istiyorsun ama gurur yapıyorsun. çok mu isyankarsın
Evet gururluyum , bir keresinde böyle olduğunda gururlarımı ayaklar altına alıp yazdım , hal böyle olunca o ne dese Okey oluyor insan
eğer birisinin gerçekten seni düşündüğünü biliyorsan bazen o ne dese okey olmalı insan. sevgi kuvvetli bir his. benim için doğrusunu benden daha önce düşünen insanlar girdi hayatıma. keşke ne deseler okey deseydim
Evet ne yapsa benim iyiliğim için yapıyor. şu an bile eminim benim ev telefon hatlarımı kontrol ediyor , günü gelince anında öder ayrı kalsak dahi ya paran olmazsa başkasına muhtaç kalma der. O durum farklıydı ama gittiği bir yer vardı orayı sevmiyordum istemiyordum o da inatla giderdi
daha ne istiyorsunki eğer aldatmıyorsa ve kötü biyer değilse adama karışmasaydın. aşağıda yorumda okudum anlayışlı demişsin. valla siz kadınları anlamak zor.
İşte kıskanç olduğum için ve uzak mesafe olduğundan bilemiyorum ne yaptığını ama güveniyorum yapmayacağına eminim. O ortama beni de götürdü herkes biliyor beni yani ama oraya fazla kızlar geliyor bu da canımı sıkıyordu en son karışmadım bir süre sonra baktı gördü orası sarmadı onu kendi gitmemeye başladı
gitmemeye başlamış :) siz 2 senede karı koca gibi olmuşsunuzdur her şey yolundaysa tuz biber ekmeseydiniz
Evet öyle der kendisi de.. tanıştıktan sonra 3 ay beraber yaşadık o dönem evli hayatı gibiydi resmen.. sonrasında iş sebebiyle git gel oldu en sonunda temelli başka şehirde kaldı uzak mesafeye döndü.. her şey yolunda görünüyor ah şu kıskançlığım olmasa Nisan ayında nişanımız vardı ertelendı bu yüzden
beraber yaşadıysanız ve o zaman her şey yolundaysa daha da üzüldüm. evlenince iki şey çok önemli oluyor
1. evdeki genel uyum
2. cinsellik
İkisinde de iyiyiz aynı evde olunca problemlerimiz olmuyor , cinselliğimiz de çok iyi kendisi söylüyor hatta.. uzak mesafe olunca zor oluyor benim için göremeyince hırçınlaşıyorum 2 aya 1 gidiyorum gidişim baya maliyetli olduğundan her zaman olmuyo
uzak mesafede cinsellik çok aksar ama ya 2 ayda 1 nasıl iyi cinsellik. baya fantezi havuzunuz olmalı. 2 ayda 1 yapılır ve tam yapılır. gidiş maliyeti otobüs değil mi sadece kaç saat yol
Gidince 10 15 gün kalıyorum gün içinde baya yapıyoruz zaten ve fantezi yapıyoruz her gittiğimde farklı şekilde. Gidiş dönüş uçakla o sorun değil kalacak yer sorun otele 8k gidiyor İstanbul'da
yüksekmiş maliyet baya totalde ama 15 gün için 8k da çok ucuz.
her gittiğinde nasıl değişik fantezi yapıyorsunuz ki? kostümlü falan mı
Yok o 15 günlük fiyat değil zaten yanlış hatırlamıyorsam bir hafta bile kalmadım o kadar tuttu iki kişi... Yeme içme gezme derken ancak işte.. fantezi değişiyor nasıl istiyorsak mesela yeni penis aldık falan
aynı anda 2 erkek hissini sana yaşattığına göre baya ilerlemişsiniz ya. en aykırı ne oldu acaba
farklı geldi baya biz düşündük cesaret edemedik oyuncağa
Nasıl ilerlemişiz analamdım
penis satın almak ve seks te 2 penis bulunması türkiye de pek yaygın değil o anlamda
Evet :)
o yüzden merak ettim üstü kapalı en top fanteziyi :)
şu an top olmadı henüz düşünüyoruz. Havuzda yapmıştık herkesin içinde , ben tanga bikini giymiştim. Ve iç çamaşırlı kuryeye kapı açtım vs sonra sokakta üstümü çıkartmıştım 😂
havuz çok ilginç 😂 top için ne düşünüyorsunuz finali grupla yaparsınız bu gidişle
kuryeye acıdım
Hayır ya öyle bir şey düşünmügoeuz
hmmm en top düşünceniz ney peki? :)
Bir ara da buradan bi kurban seçmiştik sadece kullanıp atabileceğim biriydi sanaldan azdırmıstım sonra sevgilimle yatmıştım 😂
oha çok yaratıcı :) azdırıp mı yattın yoksa yatarken mi azdırdın. beraberse sanal grup olmuş 😅
İlkii
yeterince azarsam yakışıklı olan beğendiğim herkesle yatabilirim imajı veren kadınlar çok çekici sanırım ya onu hissettim ben sende
Oha nasıl bildin 🌝
çok iyiymiş nasıl azdırdın ki sanal mı yaptın?
bilmem o hissi verdin :) hiç aldattın mı peki?
Aldatmadım bu ilişkimde eski ilişkimdeki kişiyi şuanki sevgilimle aldatmıstımm ama
:) fenaymış. ilk seksiniz nasıldı peki?
Çok güzeldi bir yandan garip çünkü sevgilim vardı o zamanlar sonrasında terk ettim tabi ama ilk seksten sonra sevgilim bu zamana kadar ben sevişmiyormuşum demişti hiç unutmaz o ilki
sevgilin böyle söylediğine göre çok güzel olmalısın fiziğini merak ettim
Evet ona göre de gencim belkide ondandır...
belki de kaç yaş var arada
Ben 22 o 30 ..
gençsen favori pozisyonun doggy dir :)
Evet 🤦🏼♀️ ve kucak
çok çok fark yokmuş genelde böyle oluyor son zaman ilişkileri
Evet memnunum ben
tahmin ettim ya :) kucak hareketli resmini de buldum da buraya atarsam bir şey oluyor mu ki görürler mi
Atmaaa
penis görünmüyordu ama tamam. siz z gençler bide çabuk etkileniyorsunuz hemen ıslanıyosunuz son dönem :) o yüzden tetikte olmak gerek sevgili olacaksa
Evetttt
sanırım bide beğenilmeyi seviyorsunuz. herkes yatmak isteyecek ama siz bir kişiye ait olacaksınız. ıslak mısın şu an bu arada :)
Bunları nerden biliyırsunuz
tüm çalışanlarım akranınız hanımefendi gözlemliyorum
Bunları bildiğinize göre güzel kardeşim olmalısınız. Çalışanlarınızdan nasıl bileceksiniz yoksa
20 yaşında bir kız arkadaşım olmuştu
güzel kardeşim derken
Hııı
:) sanırım doğru hepsi şu an ıslak olduğunuz dahil
Kısmen
sizi ne etkiledi :) sevgilinle yaptıklarını mı hatırladın yoksa buradan gördüğünüz bir konuşma mıydı
şu an sizin için sitede ereksiyon olmuş bir kaç kişi vardır sanırım sadece konuşmalarınızdan etkilenen :)
günaydın efendim
İyi akşamlarss
iyi akşamlarss
Manitayla iş yapılmaz
Evet :/
Ok yaz geç
Ok dersem iş için sürekli mesaj atmam gerekecek
İş iştir.
Öyle de her yerden engelleyip SMS'ten yazması ve bana o kadar şey yapması canımı acıtıyor
Ne is yapıyorsunuz ki
Hastane
Hastanede ne is yapıyorsun
Hasta yolluyorum
Nasıl yani anlamadım doktor musun
iş başka aşk başka
Haklısın
İş başka aşk başka işe devam etmen gerek
Öyle evet ama işe giriş yapınca dakika başı yazıcam sorular falan sorma durumum oluyo o yüzden işi açmıyorum günlerdir. Yazmam için yapıyor olabilir mi
ayrılılırsak iş biter dediniz mi
Hayır hatta kendisi dedi olur da ayrılırsak işe devam et diye ben 3 gün boyunca ulaşamadığım için işe bakmadım , smsten yazmış buradan atabilirsin diye cevap bile vermedim hâlâ
iş başka bir şey aksamaması lazım özel değilse neden ayrıldınız
Öyle ciddi bir sebebi yoktu aslında bir konuda inadıma gitti , ben de normalde fazla aktif olmam dışarda gezerken meşgule aldım hem biraz merak etsin hem de müsait değildim , şüphelenmiş beyefendi :)
aşırı kıskanç desene peki şüphelenmesi gereken bir durum var mıydı ki
Hayır hiç değildir abartı olmadığı sürece kıskanmaz
Hiç yoktu ama onu hissettirdim sonrasında söyledim zaten
hissettirsen de seni tanıyosa şüphelenmemesi gerek. neden şüphelendi ki o zaman flörtöz biri misin? ya da geçmişte güven kırdın mı hiç
Flörtöz biriydim ve açık giyinen biriyim , giyimime karışmaz bilere abartı giydim laf yedim :) Evet güven kırmıştım ama yapmayacağımı biliyor çünkü görüntülü aradı konuştuk falan sonrasında yine meşgule attım ortamdaydım. Kendisi de nakit atmış ıbanıma o ara sorun yoktu meşgule aldım diye oldu sessiz kaldım ben de :)
aşkım flörtözsün, güven kırmışsın, giyimine karışmadığı halde abartılı giyimden adam müdahale etmek zorunda kalıyor + ortamdasın :) ortamı gözümde canlandırmak istemedim valla. d
Ortam da evde kız arkadaşım ve annesiyleyim. Mekanlar değil yani
bana bile ne hissettirdin ya :) madem seviyorsun abartılı giyimden ya da onu kıskandırmaktan vazgeçsen ya
Bir kere kıskandırma olayım oldu işte onda da şüphhelendi nispet yaptım oysa..
bazı insanlara nispet ters tepiyor maalesef kötü olmuş
Hıhı
karışmıyor herşeye rağmen güveniyor falan anlayışlı birine benziyor umarım barışırsınız. tüm çevre kanka kaynıyor
Evet anlayışlıdır her konu da. Kanka dediğin kısmı anlamadım
b. a. rzo yazdım kanka diye çevirmiş site beyefendi
😅😅
Evet haklısın
bu siteye nasıl izin veriyor bu arada
Burada tanıştık :) kendisi kullanmıyor da bana bir şey demiyor
kanka yanlış anlama benim de sevgilim var aşırı kıskanç ve tutucu birisi ben o kadar bunaldım ki burayı flört etmek ya da sanal muhabbetler için kullanıyorum. aldatma olduğunu da düşünmüyorum. bilse delirir orası ayrı. genelde de böyle kullanılıyor diye biliyorum ondan dedim. buranın farkında mı değil buradan tanışmanıza rağmen😅
Yok önceden şifresi vardı bakardı hâlâ şifre var ama girmez
şifre varsa zaten o şekilde kullanmıyorsundur
yinede şifreyi vermemek lazım ya. erkekler herşeyi abartabiliyor ilk fırsatta al bence 🤷♀️
İstesem değiştiririm de gerek yok
sen bilirsin canım ben vermem tek özel alanım
🙂🙂 tabiki
:)
Teşekkür ederim yorumun için 🙏🏻
rica ederim laf arasıdna bende kendi itirafımı yaptım. banada iyi geldi