Siz sevgiliyken "saçmalamaa, o benim en yakın arkadaşım" diyip, konuşmayı sonlandırınca flòrtleşmelerini görmek can yakmıyor mu?

Siz sevgiliyken "saçmalamaa, o benim en yakın arkadaşım" diyip, konuşmayı sonlandırınca flòrtleşmelerini görmek can yakmıyor mu?

Karaktersiz denir erkekler böyledir çünkü asıl bunu bile bile böyle erkeğin peşinden koşan kıza ne demeli :D yani bu tarz tipte erkekler çok var zaten kadınlar ile tek dertleri eğlenmek oluyor bu yüzden de bir ilişki biter bitmez her zaman yenisini bulurlar çünkü tek amaçları cinselliktir. başka bir şey değildir. ama kızlar da gerçekten sevdiklerini falan düşünür birde buna inanırlar.. bu yüzden de kaybederler aslında.
İster istemez üzüntü verir illaki bi sarsar adamı ne oluyor falan gibi Hatta kanka dediğin kişiyi de ihanetin ortasında gibi görürsün bu ilişkinin bitmesini beklemiş gibi yani kötü durum
Cevap
4Cevap
Yedekleri çok yakından yapmışsın demek lazım
Midesiz, karaktersiz, mmslk :D
ne diyelim..
karaktersiz diyebiliriz daha ne desek
Düştüğü o boşlukta muhtemelen öyle derler sonsuza kadar kalabilir bu kadar karaktersizle nasıl olmuşum deyip yafta duyardım
işte az önce verdiğim cevabım aynası, ayna tut göreceğin bu olurdu, yanlızlıktan acilen çıkmak için nefes alsın yeter kavramı :D
İki yüzlü. Saman altından su yürüten cinsler. Karaktersizlik diz boyu.
Y ile baslayip K ile biten bir kufur var ya... ha onu soylemelisin😊
Kıskandırmak için iyi bir yöntem ama bazı insanlarda işe yaramaz.
Demek istediğim kelime buraya uygun değil :D
Adam denmeyeceği kesin
Karaktersiz
Umurumda bile olmaz
boşluğa düşmüştür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?