Kız arkadaşım güzel değil ama ben ona iyi hissettiriyorum, o ise farkında olmadan beni yeriyor, ne yapmalıyım?

Özetle, kız arkadaşım tip olarak normalde takılacağım biri değildi ama kişiliğine gerçekten aşık oldum ve vücudu vs de ilgimi çekiyor. Ona güzel hissetiriyorum vs. O ise farkında olmadan beni yeriyor, farkında olmadan beni üzüyor, özgüvensiz olmaya başladım. Yani fiziksel özelliklerimin tam tersi onun "ideal" tipiydi sanırım, bilmiyorum. Kendi kendime diyorum ki ben ona kötü hissettirmiyorum gerçekten çirkin olduğu halde, benim elim yüzüm düzgün, bunu gerçekten hak ediyor muyum? Ben onu güzel hissettirirken o beni gömüyor. Bu nasıl konuşulur? Gerçekten ben dış görünüşünü fazla umursamıyorum sadece bu durum canımı sıkıyor.

Kız arkadaşım güzel değil ama ben ona iyi hissettiriyorum, o ise farkında olmadan beni yeriyor, ne yapmalıyım?
Cevapla