
Kurgu olsa bile kimisi şakayı komik bulmuşken kimisi ise gereksiz bulmuş.
https://twitter.com/aykiricomtr/status/1643006569154588675?t=gXSWBki2_r4J0YkC_wRMYQ&s=19

Kurgu olsa bile kimisi şakayı komik bulmuşken kimisi ise gereksiz bulmuş.
https://twitter.com/aykiricomtr/status/1643006569154588675?t=gXSWBki2_r4J0YkC_wRMYQ&s=19
Ben bu tür şakalar yapmam çok gereksiz. ergence geliyor zaten aklı başında olgun insan böyle şakalar yapmaz. şaka dediğin daha çok iki tarafı da güldürür bu sadece ilişkiye zarar verir bence
Boş ve hoş değil saygısı olan insan zaten böyle bir şey yapmaz
Ne kadar canım
S, a, l, a, k yazmıştım, hiç komik değilsin KS
Cevap
2Cevap
Komik olmuştur muhtemelen. Bu şekilde şaka olmamalı ben şahsen hoşlanmazdım. Aldatmanın şakası olmaz zira.
Şakası bile kabul edilemez. Zaten şaka pek fazla her konuda sevmem. Espri severim çünkü zeka, zerafet ve vicdan içeren espri oluyor.
Şakası yapılacak bir konu değil heleki benim gibi pimpirikli bir insana.
Bazı konular vardır ya şakası olmaz diye. Bu da onlardan birisi. Şakası bile hoş değil
Ben bu çağdan etimle kemiğimle nefret ettim...
Böyle şaka mı olur, hiç hoş bir şey değil
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?