Zabıta bir şahıs var, Konuşmak istemiyorum, annesini gönderiyor, öğretmen olmasan benimle ne işi olurdu?

Lisede matematik öğretmeniyim

Ailemde yanımda yaşıyor, memleketimizdeyim yani. Komşumuzun bir oglu var zabıta benimle konuşmaya çalışıyor, annesini eve gönderiyor. Numaramı istiyor annesi, oğlumla bir konuşun diyor, istemiyorum ama adam karşıma çıkıyor. Bu nasıl bana talip oliyor ya anlamıyorum, hele ki ısrarcı. Ben ögretmen olmasaydım belki de beni bu istemezdi tanimiyor sonuçta bi arkadaşlığımiz yok , ben nie kabul edeyim zabitayı, akademik olarak fark var bir de bu ısrar nie, istemiyorum diyorum.. Tanımadığı insana mesleği icin parası için talip oluyor, ben nie onu alayım , kendi beğendiğimi kendim seçerek alırım, israrına kanarım , anasıyla çok oyuncular, kanıma girerler die de korkuyorum, ne söyleyerek uzaklastirirm anne ile ogulu kendimden, yapıştırılar

Zabıta bir şahıs var, Konuşmak istemiyorum, annesini gönderiyor, öğretmen olmasan benimle ne işi olurdu?
Cevapla