Lisede matematik öğretmeniyim
Ailemde yanımda yaşıyor, memleketimizdeyim yani. Komşumuzun bir oglu var zabıta benimle konuşmaya çalışıyor, annesini eve gönderiyor. Numaramı istiyor annesi, oğlumla bir konuşun diyor, istemiyorum ama adam karşıma çıkıyor. Bu nasıl bana talip oliyor ya anlamıyorum, hele ki ısrarcı. Ben ögretmen olmasaydım belki de beni bu istemezdi tanimiyor sonuçta bi arkadaşlığımiz yok , ben nie kabul edeyim zabitayı, akademik olarak fark var bir de bu ısrar nie, istemiyorum diyorum.. Tanımadığı insana mesleği icin parası için talip oluyor, ben nie onu alayım , kendi beğendiğimi kendim seçerek alırım, israrına kanarım , anasıyla çok oyuncular, kanıma girerler die de korkuyorum, ne söyleyerek uzaklastirirm anne ile ogulu kendimden, yapıştırılar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer