Lütfen okuyun fikrinizi saygı içerisinde yazın , çok ihtiyacım var 😐?

Çocuğa aşık oluryorum resmen , 3 fotosu var dönüp dolaşıp müzik dinleyerek bakıyorum.. Çocuk çok garip , çok eskiden birine aşıktı , sonra kız aldattı kimseye de güvenmiyor herkese gönül eğlendiriyor 1 gün 2 gün falan yani okadar , benimle ilk konuşmasında bana da yürüdü , ama bende istediği olmayınca mesafe koydum ben sonra aradan zaman geçince bana düşüncelerini söyledi iyi kızsın , kendime güvenmiyorum yoksa seninle sonuna kadar olurdum ama kendime güvenemiyorum , sana umut vermek istemiyorum dedi , bunu deme sebebi birbirimize sıcak davraaniyorduk sanırım benim onunla sevgili olmak istediğimi düşündü , kendime guvenince sana tekrar yeltenirsem bana güven , beni itme kendinden dedi , aradan 2 ay gecti çocuk bana seviyorum, denedim sana zarar vermemek için bırakmayı konuşmamayı ama kopamıyorum dedi , ben yine şakasına vuruyorum olayı , ve yüzyüze gelmedik ben sadece 2 kez uzaktan gördüm o görmedihaberi yoktu , o sadece mesajdan fotodan gördü , sizce duzelmişmidir , kimseye harbiden anlatamadığı gizli olan şeyler vardı bı ablasina bı bana anlattı , başka kimse bilmiyor bana güveniyor , sizce olur mu bizden
Lütfen okuyun fikrinizi saygı içerisinde yazın , çok ihtiyacım var 😐?
Cevapla