Hele ki türk kızları tam feminist cinsiyetçi. Lez olun madem bu kadar birbirinize bağlıysanız
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Her kadin oyle degil buradaki kisilere gore yorum yapma bazilari kadin gorunumlu erkek ve populer olsun diye bazi sorular soruyorlar.
Yok bazı kızların profilinde kendi resmi var ve ilgisiz kaldıysan normal demişler
Ayla bu da bendim mesela yamaha eski hesabim
@Rightist peki oyleyse umudunu kaybetme insallah iyi birileri cikar
Sen de çok iyi bir kızsın hemde çoğu kızda olmayan karakter sende var bence
Ayla site sana mesaj atmama izin vermedi kan verme olayını 1 yıl boyunca her gün giderek mi verdin orayı tam anlamadım? Arkadaşım yok diyon da benim de 1-2 tane var onlarda okuldayken vardı memlekette hiç yok senle o kadar çok ortak özelliklerimiz var ki bana sans versen ne stres ne depresyon hicbir şeyin kalmaz sadece şans verip görmen lazım
@Rightist mesajlarimizi sildigim icin atamiyorsun bak senin hakkina girmek istemiyorum Inşallah onun icin erkenden kesmek daha iyi zaten ayni sehirde bile degiliz
Insallah gonlune gore bir kiz cikar umarim cok mutlu olursun
@Rightist bu arada sen yapili biri misin omzu genis yani?
Orta
Omzum çok geniş değil orta
@Rightist peki dedigim gibi ahini almak istemiyorum guzelce vedalasalim
Ayla sen spora başlamışsın
Bu yaz mı başladın?
Ne vedası seni 1 yıl sonra buldum bırakır mıyım seni hiç sen benimsin
Secimde kime oy attın
@Rightist evet pilatese gittim
@Rightist oy vermeye gitmedim ki
@Rightist bak rica ediyorum zorlastirma seni kirmak istemiyorum kelimelerine dikkat edersen sevinirim ben sevgilin degilim
Neden gitmedin ki
@Rightist siyasetle ilgilenmiyorum
Bende ilgilenmiyorum en iyisi.
Erenler hakkında konuşabilir miyiz en çok öncü lokantasına gittim demişsin bir yerde
Öncüye bende 8-10 kez gittim hemen hemen
Bir ara orada kampanya vardı millet tıklım tıklım doldurmuş ajsjs
Gençlik parkı çok kalabalık oluyor azcık hasret giderelim çok özledim ya erenleri.
@Rightist ya bak veda etmeye calisiyorum inat ediyorsun
Valla özledim ayla afyonu lütfen anılarını anlatır mısın kendimi hayali olarak afyonda gezerken hayal etmek istiyorum
@Rightist ben sureklk agladigim icin pek gitmiyorum arada donerimi alip yurda gidiyordum
Sen şu kan verme olayını anlatır mısın her allahın günü kan vermeye mi gidiyorsun haftanın 5 günü?
Zaten bir mekana tek gidip oturunca utaniyorum
Yatay geçiş ile gittim dedin ama yatay geçiş sınavına girmen lazım değil miydi? Direk yks puanı ile nasıl geçtin?
@Rightist hayir 5 gun noyunca her gun kan verdim baya ciddiydi sonra Maşallah ki yanlis teshisti
@Rightist bu merkezi yayat gecis bolumler arasinda degil uniler arasinda bolumler arasinda olunca sinav oluyor
Bende öyle ayla ya tek gidince sıkılıyorum bende çoğu zaman bu öncünün yanında dışı taş kaplama olan bir dükkan var orada yiyordum hep öncüye de toplam 8 -10 kez gitmişimdir. Oda arkadaşlarınla anlaşabiliyor muydun?
Peki memnun musun şu an gittiğin uniden? Afyondan daha mı iyi
Ama yatay geçiş için ortalamanın iyi olması gerekiyormus senin iyi miydi ki alttan çok devamsız dersim kaldı dedin çünkü
@Rightist daha gidemedim ki. Yani pek samimi degildim odada oturmazdim yalniz kalabilcegim yerler arardim. Ben seviyorum kilo acisinda dikkat etsem de oncu harika bence.
Daha gidemedim derken eylülde şimdi yeni okulunda mu başlıycan?
Yurdunun ismi neydi
Kanka öncünün dönerler bana ağır geliyordu ya çok yağlı yoğun bir tadı var
@Rightist evet soylemem zorlama zaten FBI gibisin. Bu kadar arayacagini bilsem sana hic birseyimi anlatmazdim
@Rightist bence bol soslu guzel
En azından hangi yurtta kaldın onu deseydin belki önünden geçmişimdir
Bacım sultan çiğiltepe hangisi?
Ben kamil mirastaydım
@Rightist aiansjsj isini biliyorsun ama
Soyliyim de sonra ayakkabi numarama kadar bul. Sen benim oda arkadasimdan tut oda numarama kadar ogrenirsin.
Şimdi sen kaçıncı sınıf oldun
@Rightist bak ricam beni unut lutfen bak ahini aldim o kadar umutlandirdim zaten vicdana azabi cekiyorum
Vicdan azabı çekmene gerek yok ki reelde buluşursak sende bende rahatlarız
Nerden buluyum hacker değilim
İsmin bile ayla değilmiş kendini niye bu kadar gizliyorsun
Sana kim zarar verecek anlamıyorum
Bak ben sana herşeyimi anlattım bölümümü adımı tipimi kaldığım yurdu herşeyimi biliyorsun
Ayrıca üstü kapalı olarak ben seni buldum ama gelip konuşmak istemedim dedin fena mı olurdu berkay bey kızlarsoruyorda konuştuğun kız benim diye bir an karşıma çıksaydın
@Rightist Sence o kadar rahat bir kiz olssm yalniz mi kalirim? Kuryeden yemek almaya dahi utaniyorum
Ne sen ne de ben bir zararımız olmazdı birbirimize öncüye gidip sana döner alırdım yurduna bırakırdım yurdundan alırdım gezmeye giderdik ne güzel hayaller ama maalesef sen gerçek olmasına izin vermedin
Rahat kızları sevmiyorum ama senin aşırı utangaç olman iyi bir şey mi bilemedim
Rahat girişken kızlar bakire kalmaz zaten bende öyle kız sevmem
@Rightist eskiden boyle biri degildim herhalde yoksa nasil uni okuyacagim depresyonla bersber asosyallestim zaten sana kendimi brgendirmek zorunda degilim
Sınıfımdan bir kızla konuşup haber gönderebilirdin kız da bana derdi berkay senle konuşmak isteyen biri var diye. Sen beni buldun ama gelip konuşmadın gizli gizli belki beni görmek için bir yerlerde oturdun bekledin ama hiçbir zaman o adımı atamadın yazık oldu iyi mi şimdi uzaklara gittin
Eskiden rahatsan neden manita yapmadın? Ben seni her halinle beğeniyorum takma seni herşeyinle kabul ederim
Sana saygı duyuyorum
Bence ben seni kesin görmüşümdür ama nerden biliyim ksde ki ayla olduğunu. Eminim ki benim çevrelerimde takıldın belki coğrafya okuyan bizim sınıftan tanıştın bir kızla ama bilmiyorum içimden bir ses beni gördüğünü söylüyor okulda ama kimdin sen ya aklıma hiç kız gelmiyor
@Rightist Eskiden rahatsam da kizlara rahattim herhalde bu kadar yalniz degildim ayrica sen baya sev ariyorsun ben senle arkadas olmak istedim hayalini anlattin ama doner alip yurduna birakmak vs bunlar tam sev hayali. Bak eger sana umut verip ortada biraksaydim daha cok uzulurdun. Ahini almak inşallah istemedim. Zaten bundan sonra arkadas dahi olamam sen benden hoslaniyormussun.
Ayla ister inan ister inanma ama ben ciddi ciddi sana tutulmuştum okulun en az 1 ayı ben bu kızı erenlerde nasıl bulcamla geçti aradım taradım ama bulamadım sosyal medyada ismi ayla olan her kadına sordum siz akü ingilizce işletme mi okuyorsunuz falan diye sana yemin ederim hayatımda hiçbir kız için böyle uğraşmadım sen ilk oldun bu konuda.
Ne olur biraz kalbin temizse bana bir şans ver sana zararım olsa polise şikayet edebilirsin o kadar da ciddiyim sana zararım olursa beni hapse atsınlar
@Rightist Benim kadar kimseyle uzun sure konusmamissin. Ben bilseydim senle cidden konusmazdim. Temiz, duygusal iyi birisin belli ki. Bana degil karincaya bile zarar vermezsin sen biliyorum. Bundan son konusup daha fazla ahini almak istemem. Arkadas olmaya ihtiyacim olsa da istemem umutlandirmisim seni, uzgunum. Umarim cok mutlu olursun. Daha fazla yazma lutfen yanitlamicam. Bu senin iyiligin icin. Ben inaniyorum Inşallah kalbine gore biri cikacak ve seni cok sevicek, butun hayallerini gerceklestireceksin inşallah yeter ki umudunu kaybetme, iyi biri ol. Hakkini helal et. Hoşcakal.
Kabul mü? Herşeye raziyim yeter ki reelde sohbet etme fırsatı tanı? Gerekirse antalyaya bile gelirim senin ayağına
Zaten gram seven yok beni kırk yılda bir kızdan etkilendim o da sensin yani
Sadece sabir ve inanc emin ol yasin daha cok genc bu isin universitesi var olmazsa is hayati var illa cikacak birileri yeter ki umudunu yitirme hayal kurmaktan vazgecme.
Ağlıcam yemin ederim kalbim acıyor ben hicbir zaman bir kız için böyle şeyler yapmadım kendimden ödün vermedim senin umrunda bile değil gözlerim doldu yaşla
Esma sensin dimi okulda 1 yıl boyunca peşimden koşan bir kız oldu esma diye bizim fakülteden o kızın bile sen olduğunu düşündüm dürüst ol esma sen misin?
@Rightist Ben ama sana soyledim ben Inşallah sevgili istemiyorum diye. Umrumda olmasan senle paragraflarca konusmazdim inkar edip gecerdim ama daha fazla arayip uzulme diye yazdim.
Sen de taktin esmaya o olsam bulusurum iste kendime de seni alistirmisim derim degilim diyorum...
Neyse Hoşcaka demesen de olur. Hoşcakal.
İnkâr ettin zaten ayla ismini bile söylemedin bana defalarca yalan söyledin ortaya çıkınca beni ne kadar üzdün bilemezsin ben ciddi manada seni kendime yakın hissettim sen tamam olur gel bir ara surda şu saatte buluşalım diyebilirdin yüzüme anlatsan belki umutlanmazdım 1 yıl boyunca beni takip ettin ama gelip konuşmadın senin beni takip etmeni anlayamadım ama sen sürekli benim çevremde olan biriymişsin bunu hissettim çünkü temiz saf vicdanlı biri olduğumu bilmen için yakın çevremde olman lazımdı
Ya esma değilsen başka kimsin cidden ben anlamadım başka kim olabilirsin coğrafya bölümünden veya başka bölümden
Demin ingilizce işletme bölümü olan ünilere baktım eskişehir isparta Ankara falan var bu 3 şehirden birinde misin yemin ederim gel dersen gelirim
Hicbir erkek bir kız için böyle uğraşmaz ben işte sadık bir adamım bir kız beni sevse ölene kadar ona sadık kalırım
Arkadaş kalmak istiyorsan o da olur ayla yeter ki sen yanımda ol gerisi önemli değil
Bak arkadasin da olmak istemiyorum cunku hoslandigini itiraf ettin ve bundsn sonra sana umut vermek olur ahini almak istemem lutfen zorlama yoksa engellemek zorunda kalacagim senin iyiligin icin
Çözüm vedalaşmak değil çözüm arkadaş olmak ben seni istiyorum başka kızları istemiyorum
@Rightist Bak ben sana soyledim Ben Inşallah sevgili istemiyorum diye.
Evet ama ben zaten pat diye sevgili oluruz demedim ki arkadaş olmak da bir seçenek öyle değil mi.
Hani tam aşık olacağım gibi birisin demiştin bana
Sınıfta bir çocuk var zorla yanıma oturuyor demiştin nasıl uzaklaştırdın kendinden
@Rightist Sen hoslaniyorsun benden arkadaslik olmaz ki bu arkadaslik iki tarafindan hoslanmamasiyla olur ben devam etsem ahini almis olurum.
Ayla ben sence ah ve beddua edecek birisine mi benziyorum?
@Rightist anlamiyor musun senin ah etmenle alakasi yok. Seni umutlandirsam ve Inşallah sevgili istemedigimi soylesem bu seni uzer bu da ah etmesini saar yani sen icten bunu demesen de uzuldugun icin otomotikten ahini almis oluyorum.
Sürekli ah edersin diyorsun da benim sana 1 gram kötülüğüm dokunmaz ayrıca ben eskiden sana yazdım yok ben o ayla değilim dedin ve o olayları anlattın birisi var beni rahatsız ediyor sürekli sınıfta yanıma oturuyor diye o zamanlar taa Mart Nisan ayı falandı sen o zaman benim desen belki buluşurduk
Sevgili olacağımızın garantisi yok ki bu işler nasip her konuşan görüşen birbiriyle kesin sevgili olacak diye bir kaide yok biz bence ne yapalım biliyor musun 18 eylül pazartesi sen öncüye gel saat 16 - 17 gibi falan bende geliyim orada oturup konuşalım madem en sevdiğin mekan öncü orada da ilk buluşmamız olsun kabul mü?
@Rightist sen de beni kandirdin hic sevgilim olmadi dedin ama sanaldan varmis ondan kustum ve gittim zaten
Ama o kızların hiçbiri sevgilim değildi ayla sevgili olmaya çalıştım ama kabul etmediler ben zaten eskiden denedim ki kızlar istemedi o yüzden sevgilim olmadı itiraf et sende benden hoşlandın ve hâlâ hoşlanıyorsun
Bak yeter lutfen ben seni kirmak istemiyorum dedikce zorluyorsun. Zaten su an orada degilim ki.
Sizin fakültede emircan diye bir çocuk varmış çok yakışıklı diyordu kızlar iktisadi ve idari bilimlerde okuyormuş işte
Yatay geçiş yapmadın dimi
Şu an orada bende deilim zaten ben emirdağda oturuyorum
@Rightist Lutfen beni unut. Umarim cok mutlu olursun seni engellemek zorundayim cunku konustukca bana alisirsin. Inşallah butun hayallerin gercek olur. Inaniyorum ki cok guzel ve sevgi dolu kizlar karsina cikicak. Hoşcakal...
Sen de güzel kızsın niye bu kadar utangaçsın
Güzel kızlar genelde rahat havalı oluyor. Ayla benden neden korkuyorsun? Benle konuşsan sende ne depresyon ne stres hiçbir şey kalmaz ilaç gibi gelirim sana
Ayrıca sana 1 kez bile + 18 şeyler yazmadım nadir kalmış düzgün bir adamım benim gibisi denk gelmez
Ayla acı çekiyorum ne olur anla beni ben seni istiyorum sadece
Eğer 1 gram vicdanın varsa benle konuş
@bendenizberkay Bak senin icin konusmuyorum, konussam alisicaksin sonra birakirsam daha cok uzulursun diyorum. Dediklerimi anlayacaksin bir gun.
Senin çektiğin acıların aynısını bende cekiyorum empati yapsana
İyi ki varsın biliyor musun
@bendenizberkay Teşekkürler sen de iyi ki varsin.
Rica ederim seni seviyorum biliyorsun dimi
@bendenizberkay Tesekkur ederim umaeim hep mutlu olursun.
O mutluluğu senle bulacağımdan çok eminim
@bendenizberkay Inşallah baska guzel bir kizda bulursun
Seni 1 kez bile olsa görme şansım yok mu?
@bendenizberkay uzgunum sana kac kere anlattim.
Ama hakediyorum seni:(
@bendenizberkay Bak uzgunum lutfen beni ölmüs varsay hakkini helal et.
Ama sende yalnızsın bir erkek arkadaşın olsa kötü mü olur benden arkadaş olmaz mı sana?
@bendenizberkay Bak lutfen Inşallah istemiyorum. Senle alakali degil lutfen kisisel algilama. Cok iyi birisin Inşallah her sey hayalince olur.
Peki ne ile alakalı acaba?
@bendenizberkay Ya berkay lutfen zorlama
Geçiçi bir heves olsa bu kadar uğraşmazdım seni aramazdım ben ciddiyim senle görüşmek istiyorum
@bendenizberkay biliyorum cok iyi birisin senle arkadad olmak cok istiyorum hem senle dolasirdik hem sinemaya giderdik o olmasa bile konusur dertlesirdik cok uzgunum ama senin uzulmemen, ahini almak istemedigim icin Inşallah istemiyorum. Anla beni
O dediğin şeyleri inan en az senin kadar bende yapmak istiyorum seninle başka bir kıza güvenemem lütfen benle arkadaş olma isteğini gerçekleştirelim eğer kafalarımız uyuşmazsa birdaha görüşmeyiz ama denemekden zarar gelmez olur mu? ☺🤗.
@bendenizberkay Uzgunum zaten sen bana acildin bundan sonra arkadas degil flort oluruz. Inşallah mutlu olursun
Flört olmak zorunda değiliz arkadaş olmak da iyidir yeter ki yanımda ol sen
@bendenizberkay Iste arkadaslik duygularin aciklanamadigi zaman olur. Flortte ne arkadas gibisin ne sevgili gibisin buna deniyor. Flortlesmek ise bir tarafin duygulari oldugu zaman. Erkekler bakislariyla hoslandigini belli ediyor ondan daha askla bakiyorsunuz. Uzgunum
Beni yüz üstü bırakma senle dertlesmek gezip dolaşmak istiyorum
@bendenizberkay Kanka boyle deme ben seni kirmak istemezdim ama sen farkli dusunmussun. Lutfen zorlama. Yine engellemek istemiyorum. guzel vedalasalim
Ama sende istiyorum hemde çok dedin? İstiyorsan buluşmak lazım ama yanlış mıyım? Eskiye göre bak daha sosyalsin ne güzel pilatese ve sinemaya gidiyormuşsun birde hayatında ben olursam daha da rahat edersin
Engel atman zaten beni çok kırıyor
@bendenizberkay Lutfen beni anla. Seni kirmak istemiyorum.
Seni anlıyorum ama ikimizde isterken bir şans ver bence
18 eylül öncüde buluşalım olur mu saat 17 de?
@bendenizberkay ya ben gecis yaptim diyorum
İnanmıyorum ki
Peki soruyorum geçen sene beni niye bulup yanıma gelmedin öncüye bende gidiyodum arada bazen yani 1 yıl boyunca 5 kez gitmişimdir sanırım ama daha çok onun yan tarafında bir yer var oraya gidiyodum erenlerde hangi lokanta ve cafelerde takıldın?
@bendenizberkay ben demistim sana ben pek gitmezdim yalniz gidince utaniyordum alip yurtta yerdim
Merkeze gezmeye gittin mi hiç kale , afium, park afyon, çarşı falan
Bu arada cidden geçiş yapmamışsın intten baktım geçiş için 3 ortalama şartı ve alttan ders kalmama şartı var
Sen alttan dersim var dedij
Dedin
@bendenizberkay ya bak anlamak istemiyorsun senin dedin NORMAL yatay gecis benimki merkezi yatay gecis.
Merkezi yatay geçiş ne
Merkeze gezmeye gittin mi
@bendenizberkay yani yks ort ile gecilen googlea yazsan cikar. Cok uzgunum...
Antalyaya mı döndün peki?
Erenler hakkında konuşabilir miyiz ya valla okulu çok özlemişim vadi cafeyi sizin fakültenin oraları falan iktisadi idari bilimler...
@bendenizberkay Benim icin o sehir acidan ibaret ben hic ozlemedim
Neden ki ayla afyonda ne yaşadın? Benim bildiğim senin ailenle sorunun vardı ama afyonda sorunun yoktu öyle pek. Sadece birkaç kızla sanırım tartışmışsın birde zaman zaman hastaneye gitmişsin başka ne oldu?
@bendenizberkay Yalniz kaldim hastameye bile hep tek gittim. Bu sefer ailemi arar oldum
Ben zaten sen yalnız olduğun için sana empati yaptım o yüzden arkadaş olalım dedim ama sen beni yanlış anladın eğer öyle olmasaydı daha farklı olabilirdi her şey. Hastaneye ne kadar süre gittin?
Zaman zaman bende yalnız takıldım lokantaya cafeye kendim gittim yalnızlık kötü bir şey ya bir arkadaşın olacak ya da sevgilin başka çaresi yok maalesef
@bendenizberkay yanlis anlamadim seni kirmamak icin uzak durdum
Beni neden kıracağını düşündün ki? Benim seni üzecek kıracak bir davranışım olmazdı emin ol. Hastane hangisi bu arada mavi hastane mi kırmızı hastane mi
Maviyi bilmem de kırmızıya çok gittim bende eskiden
@bendenizberkay Bak lutfen beni birak hakkina girmek istemiyorum bu hesabini da engellemek zorunda kalacagim zaten seni merakta birakarak cok uzmusum
Engel atma
Bana geçen sene birkaç kez dmden mesaj geldi onları atan sen miydin? İnstadan? Fake hesaplardan çok mesaj ve takip isteği aldım geçen sene okuldayken
@bendenizberkay Degildim ben ins kaoattim uzun sure once
Bana da uzun süre önce geldi mesajlar zaten bir 5-6 ay önce falan
Ayla cidden güzel bir kız misin valla merak ettim seni güzel kankam var diyordun sonra o bendim diye itiraf ettin baştan deseydin o kız benim diye niye bizim sınıfta bir kız var çok güzel ve manitasi olmadı dedin?
Senin meraka koydugum icin uzgunum. Senle konustukca daha da baglanicaksin bak her hamleyi ben zannetmissin. Seni engellemek zorundayim.
Ayla o güzel kız sen misin degil misin dürüst ol engele gerek yok valla
Ayrıca ben seni tipin için değil sen olduğun için karakterin için istedim
@bendenizberkay kimi diyorsun?
Ya sınıfımızda bir kız var çok güzel ve en yakın arkadaşım demiştin hani o kızı diyorum ne oldu ona onla da mı kavga ettiniz?
Dünde öyle bir kız yoktu yalan söyledim o kız bendim dedin ama
@bendenizberkay bak acikliyorum tekrar soruyorsun
@bendenizberkay Senin iyiligin icin seni engelliyorum, olmazsa sen hep umutlanicaksin ben miyim diye. Inşallah karsina tam gonlune gore bir kiz cikar da beni unutursun. Umarim cok mutlu olursun. Hakkini helal et. Hoşcakal.
Ayla tiple alakası yok ben seni sen olduğun için istedim inan çok çirkin olsan bile ben sana bakarım
Erkekler aldatmayı normal bulmuyor muydu ne ara kadına evrildi konu?
Kadınlar suçlu her konuda
Kadın erkek farketmez sevgiye kişiye sadık kalmayan herkesin allah
belasını versin
Normal değil, bu aldatma olayı karakteristik. Arkadaşını ayıracak tabi bazı karaktersizler, naparsın
Bence her kadın öyle değil dir
Kadin riya işte
kadınların büyük bir kısmı ikiyüzlü zaten
ben kadın değilim galiba
Daha dün ilgisiz kaldım aldattım diyen kadına iyi yapmışsın normal ilgisiz bırakmasaydı partnerin de demişler
Kadınlar demiş işte