• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınlar neden hemcinslerinin erkekleri aldatmasını normal karşılıyor?

Yamahamotocross
Yamahamotocross Takip Et
Xper 5 Yaş: 24
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Hele ki türk kızları tam feminist cinsiyetçi. Lez olun madem bu kadar birbirinize bağlıysanız

Kadınlar neden hemcinslerinin erkekleri aldatmasını normal karşılıyor?
Cevapla
Aldatma Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5

Cevap

3

Cevap

  • ayla0302
    ayla0302 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Her kadin oyle degil buradaki kisilere gore yorum yapma bazilari kadin gorunumlu erkek ve populer olsun diye bazi sorular soruyorlar.

    0
    170 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Yok bazı kızların profilinde kendi resmi var ve ilgisiz kaldıysan normal demişler

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayla bu da bendim mesela yamaha eski hesabim

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist peki oyleyse umudunu kaybetme insallah iyi birileri cikar

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sen de çok iyi bir kızsın hemde çoğu kızda olmayan karakter sende var bence

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayla site sana mesaj atmama izin vermedi kan verme olayını 1 yıl boyunca her gün giderek mi verdin orayı tam anlamadım? Arkadaşım yok diyon da benim de 1-2 tane var onlarda okuldayken vardı memlekette hiç yok senle o kadar çok ortak özelliklerimiz var ki bana sans versen ne stres ne depresyon hicbir şeyin kalmaz sadece şans verip görmen lazım

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist mesajlarimizi sildigim icin atamiyorsun bak senin hakkina girmek istemiyorum Inşallah onun icin erkenden kesmek daha iyi zaten ayni sehirde bile degiliz

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Insallah gonlune gore bir kiz cikar umarim cok mutlu olursun

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist bu arada sen yapili biri misin omzu genis yani?

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Orta

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Omzum çok geniş değil orta

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist peki dedigim gibi ahini almak istemiyorum guzelce vedalasalim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayla sen spora başlamışsın

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bu yaz mı başladın?

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ne vedası seni 1 yıl sonra buldum bırakır mıyım seni hiç sen benimsin

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Secimde kime oy attın

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist evet pilatese gittim

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist oy vermeye gitmedim ki

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist bak rica ediyorum zorlastirma seni kirmak istemiyorum kelimelerine dikkat edersen sevinirim ben sevgilin degilim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Neden gitmedin ki

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist siyasetle ilgilenmiyorum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bende ilgilenmiyorum en iyisi.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Erenler hakkında konuşabilir miyiz en çok öncü lokantasına gittim demişsin bir yerde

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Öncüye bende 8-10 kez gittim hemen hemen

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bir ara orada kampanya vardı millet tıklım tıklım doldurmuş ajsjs

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Gençlik parkı çok kalabalık oluyor azcık hasret giderelim çok özledim ya erenleri.

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist ya bak veda etmeye calisiyorum inat ediyorsun

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Valla özledim ayla afyonu lütfen anılarını anlatır mısın kendimi hayali olarak afyonda gezerken hayal etmek istiyorum

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist ben sureklk agladigim icin pek gitmiyorum arada donerimi alip yurda gidiyordum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sen şu kan verme olayını anlatır mısın her allahın günü kan vermeye mi gidiyorsun haftanın 5 günü?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Zaten bir mekana tek gidip oturunca utaniyorum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Yatay geçiş ile gittim dedin ama yatay geçiş sınavına girmen lazım değil miydi? Direk yks puanı ile nasıl geçtin?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist hayir 5 gun noyunca her gun kan verdim baya ciddiydi sonra Maşallah ki yanlis teshisti

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist bu merkezi yayat gecis bolumler arasinda degil uniler arasinda bolumler arasinda olunca sinav oluyor

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bende öyle ayla ya tek gidince sıkılıyorum bende çoğu zaman bu öncünün yanında dışı taş kaplama olan bir dükkan var orada yiyordum hep öncüye de toplam 8 -10 kez gitmişimdir. Oda arkadaşlarınla anlaşabiliyor muydun?

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Peki memnun musun şu an gittiğin uniden? Afyondan daha mı iyi

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ama yatay geçiş için ortalamanın iyi olması gerekiyormus senin iyi miydi ki alttan çok devamsız dersim kaldı dedin çünkü

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist daha gidemedim ki. Yani pek samimi degildim odada oturmazdim yalniz kalabilcegim yerler arardim. Ben seviyorum kilo acisinda dikkat etsem de oncu harika bence.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Daha gidemedim derken eylülde şimdi yeni okulunda mu başlıycan?

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Yurdunun ismi neydi

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Kanka öncünün dönerler bana ağır geliyordu ya çok yağlı yoğun bir tadı var

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist evet soylemem zorlama zaten FBI gibisin. Bu kadar arayacagini bilsem sana hic birseyimi anlatmazdim

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist bence bol soslu guzel

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      En azından hangi yurtta kaldın onu deseydin belki önünden geçmişimdir

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bacım sultan çiğiltepe hangisi?

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ben kamil mirastaydım

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist aiansjsj isini biliyorsun ama

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Soyliyim de sonra ayakkabi numarama kadar bul. Sen benim oda arkadasimdan tut oda numarama kadar ogrenirsin.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Şimdi sen kaçıncı sınıf oldun

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist bak ricam beni unut lutfen bak ahini aldim o kadar umutlandirdim zaten vicdana azabi cekiyorum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Vicdan azabı çekmene gerek yok ki reelde buluşursak sende bende rahatlarız

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Nerden buluyum hacker değilim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      İsmin bile ayla değilmiş kendini niye bu kadar gizliyorsun

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sana kim zarar verecek anlamıyorum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bak ben sana herşeyimi anlattım bölümümü adımı tipimi kaldığım yurdu herşeyimi biliyorsun

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayrıca üstü kapalı olarak ben seni buldum ama gelip konuşmak istemedim dedin fena mı olurdu berkay bey kızlarsoruyorda konuştuğun kız benim diye bir an karşıma çıksaydın

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Sence o kadar rahat bir kiz olssm yalniz mi kalirim? Kuryeden yemek almaya dahi utaniyorum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ne sen ne de ben bir zararımız olmazdı birbirimize öncüye gidip sana döner alırdım yurduna bırakırdım yurdundan alırdım gezmeye giderdik ne güzel hayaller ama maalesef sen gerçek olmasına izin vermedin

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Rahat kızları sevmiyorum ama senin aşırı utangaç olman iyi bir şey mi bilemedim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Rahat girişken kızlar bakire kalmaz zaten bende öyle kız sevmem

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist eskiden boyle biri degildim herhalde yoksa nasil uni okuyacagim depresyonla bersber asosyallestim zaten sana kendimi brgendirmek zorunda degilim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sınıfımdan bir kızla konuşup haber gönderebilirdin kız da bana derdi berkay senle konuşmak isteyen biri var diye. Sen beni buldun ama gelip konuşmadın gizli gizli belki beni görmek için bir yerlerde oturdun bekledin ama hiçbir zaman o adımı atamadın yazık oldu iyi mi şimdi uzaklara gittin

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Eskiden rahatsan neden manita yapmadın? Ben seni her halinle beğeniyorum takma seni herşeyinle kabul ederim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sana saygı duyuyorum

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Bence ben seni kesin görmüşümdür ama nerden biliyim ksde ki ayla olduğunu. Eminim ki benim çevrelerimde takıldın belki coğrafya okuyan bizim sınıftan tanıştın bir kızla ama bilmiyorum içimden bir ses beni gördüğünü söylüyor okulda ama kimdin sen ya aklıma hiç kız gelmiyor

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Eskiden rahatsam da kizlara rahattim herhalde bu kadar yalniz degildim ayrica sen baya sev ariyorsun ben senle arkadas olmak istedim hayalini anlattin ama doner alip yurduna birakmak vs bunlar tam sev hayali. Bak eger sana umut verip ortada biraksaydim daha cok uzulurdun. Ahini almak inşallah istemedim. Zaten bundan sonra arkadas dahi olamam sen benden hoslaniyormussun.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayla ister inan ister inanma ama ben ciddi ciddi sana tutulmuştum okulun en az 1 ayı ben bu kızı erenlerde nasıl bulcamla geçti aradım taradım ama bulamadım sosyal medyada ismi ayla olan her kadına sordum siz akü ingilizce işletme mi okuyorsunuz falan diye sana yemin ederim hayatımda hiçbir kız için böyle uğraşmadım sen ilk oldun bu konuda.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ne olur biraz kalbin temizse bana bir şans ver sana zararım olsa polise şikayet edebilirsin o kadar da ciddiyim sana zararım olursa beni hapse atsınlar

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Benim kadar kimseyle uzun sure konusmamissin. Ben bilseydim senle cidden konusmazdim. Temiz, duygusal iyi birisin belli ki. Bana degil karincaya bile zarar vermezsin sen biliyorum. Bundan son konusup daha fazla ahini almak istemem. Arkadas olmaya ihtiyacim olsa da istemem umutlandirmisim seni, uzgunum. Umarim cok mutlu olursun. Daha fazla yazma lutfen yanitlamicam. Bu senin iyiligin icin. Ben inaniyorum Inşallah kalbine gore biri cikacak ve seni cok sevicek, butun hayallerini gerceklestireceksin inşallah yeter ki umudunu kaybetme, iyi biri ol. Hakkini helal et. Hoşcakal.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Kabul mü? Herşeye raziyim yeter ki reelde sohbet etme fırsatı tanı? Gerekirse antalyaya bile gelirim senin ayağına

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Zaten gram seven yok beni kırk yılda bir kızdan etkilendim o da sensin yani

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Sadece sabir ve inanc emin ol yasin daha cok genc bu isin universitesi var olmazsa is hayati var illa cikacak birileri yeter ki umudunu yitirme hayal kurmaktan vazgecme.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ağlıcam yemin ederim kalbim acıyor ben hicbir zaman bir kız için böyle şeyler yapmadım kendimden ödün vermedim senin umrunda bile değil gözlerim doldu yaşla

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Esma sensin dimi okulda 1 yıl boyunca peşimden koşan bir kız oldu esma diye bizim fakülteden o kızın bile sen olduğunu düşündüm dürüst ol esma sen misin?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Ben ama sana soyledim ben Inşallah sevgili istemiyorum diye. Umrumda olmasan senle paragraflarca konusmazdim inkar edip gecerdim ama daha fazla arayip uzulme diye yazdim.

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Sen de taktin esmaya o olsam bulusurum iste kendime de seni alistirmisim derim degilim diyorum...

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Neyse Hoşcaka demesen de olur. Hoşcakal.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      İnkâr ettin zaten ayla ismini bile söylemedin bana defalarca yalan söyledin ortaya çıkınca beni ne kadar üzdün bilemezsin ben ciddi manada seni kendime yakın hissettim sen tamam olur gel bir ara surda şu saatte buluşalım diyebilirdin yüzüme anlatsan belki umutlanmazdım 1 yıl boyunca beni takip ettin ama gelip konuşmadın senin beni takip etmeni anlayamadım ama sen sürekli benim çevremde olan biriymişsin bunu hissettim çünkü temiz saf vicdanlı biri olduğumu bilmen için yakın çevremde olman lazımdı

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ya esma değilsen başka kimsin cidden ben anlamadım başka kim olabilirsin coğrafya bölümünden veya başka bölümden

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Demin ingilizce işletme bölümü olan ünilere baktım eskişehir isparta Ankara falan var bu 3 şehirden birinde misin yemin ederim gel dersen gelirim

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Hicbir erkek bir kız için böyle uğraşmaz ben işte sadık bir adamım bir kız beni sevse ölene kadar ona sadık kalırım

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Arkadaş kalmak istiyorsan o da olur ayla yeter ki sen yanımda ol gerisi önemli değil

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Bak arkadasin da olmak istemiyorum cunku hoslandigini itiraf ettin ve bundsn sonra sana umut vermek olur ahini almak istemem lutfen zorlama yoksa engellemek zorunda kalacagim senin iyiligin icin

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Çözüm vedalaşmak değil çözüm arkadaş olmak ben seni istiyorum başka kızları istemiyorum

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Bak ben sana soyledim Ben Inşallah sevgili istemiyorum diye.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Evet ama ben zaten pat diye sevgili oluruz demedim ki arkadaş olmak da bir seçenek öyle değil mi.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Hani tam aşık olacağım gibi birisin demiştin bana

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sınıfta bir çocuk var zorla yanıma oturuyor demiştin nasıl uzaklaştırdın kendinden

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Sen hoslaniyorsun benden arkadaslik olmaz ki bu arkadaslik iki tarafindan hoslanmamasiyla olur ben devam etsem ahini almis olurum.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayla ben sence ah ve beddua edecek birisine mi benziyorum?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist anlamiyor musun senin ah etmenle alakasi yok. Seni umutlandirsam ve Inşallah sevgili istemedigimi soylesem bu seni uzer bu da ah etmesini saar yani sen icten bunu demesen de uzuldugun icin otomotikten ahini almis oluyorum.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sürekli ah edersin diyorsun da benim sana 1 gram kötülüğüm dokunmaz ayrıca ben eskiden sana yazdım yok ben o ayla değilim dedin ve o olayları anlattın birisi var beni rahatsız ediyor sürekli sınıfta yanıma oturuyor diye o zamanlar taa Mart Nisan ayı falandı sen o zaman benim desen belki buluşurduk

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sevgili olacağımızın garantisi yok ki bu işler nasip her konuşan görüşen birbiriyle kesin sevgili olacak diye bir kaide yok biz bence ne yapalım biliyor musun 18 eylül pazartesi sen öncüye gel saat 16 - 17 gibi falan bende geliyim orada oturup konuşalım madem en sevdiğin mekan öncü orada da ilk buluşmamız olsun kabul mü?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist sen de beni kandirdin hic sevgilim olmadi dedin ama sanaldan varmis ondan kustum ve gittim zaten

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ama o kızların hiçbiri sevgilim değildi ayla sevgili olmaya çalıştım ama kabul etmediler ben zaten eskiden denedim ki kızlar istemedi o yüzden sevgilim olmadı itiraf et sende benden hoşlandın ve hâlâ hoşlanıyorsun

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Bak yeter lutfen ben seni kirmak istemiyorum dedikce zorluyorsun. Zaten su an orada degilim ki.

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sizin fakültede emircan diye bir çocuk varmış çok yakışıklı diyordu kızlar iktisadi ve idari bilimlerde okuyormuş işte

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Yatay geçiş yapmadın dimi

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Şu an orada bende deilim zaten ben emirdağda oturuyorum

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @Rightist Lutfen beni unut. Umarim cok mutlu olursun seni engellemek zorundayim cunku konustukca bana alisirsin. Inşallah butun hayallerin gercek olur. Inaniyorum ki cok guzel ve sevgi dolu kizlar karsina cikicak. Hoşcakal...

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Sen de güzel kızsın niye bu kadar utangaçsın

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Güzel kızlar genelde rahat havalı oluyor. Ayla benden neden korkuyorsun? Benle konuşsan sende ne depresyon ne stres hiçbir şey kalmaz ilaç gibi gelirim sana

      Yorumla
    • Rightist
      Rightist
      +1 yıl

      Ayrıca sana 1 kez bile + 18 şeyler yazmadım nadir kalmış düzgün bir adamım benim gibisi denk gelmez

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ayla acı çekiyorum ne olur anla beni ben seni istiyorum sadece

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Eğer 1 gram vicdanın varsa benle konuş

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Bak senin icin konusmuyorum, konussam alisicaksin sonra birakirsam daha cok uzulursun diyorum. Dediklerimi anlayacaksin bir gun.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Senin çektiğin acıların aynısını bende cekiyorum empati yapsana

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      İyi ki varsın biliyor musun

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Teşekkürler sen de iyi ki varsin.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Rica ederim seni seviyorum biliyorsun dimi

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Tesekkur ederim umaeim hep mutlu olursun.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      O mutluluğu senle bulacağımdan çok eminim

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Inşallah baska guzel bir kizda bulursun

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Seni 1 kez bile olsa görme şansım yok mu?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay uzgunum sana kac kere anlattim.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ama hakediyorum seni:(

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Bak uzgunum lutfen beni ölmüs varsay hakkini helal et.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ama sende yalnızsın bir erkek arkadaşın olsa kötü mü olur benden arkadaş olmaz mı sana?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Bak lutfen Inşallah istemiyorum. Senle alakali degil lutfen kisisel algilama. Cok iyi birisin Inşallah her sey hayalince olur.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Peki ne ile alakalı acaba?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Ya berkay lutfen zorlama

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Geçiçi bir heves olsa bu kadar uğraşmazdım seni aramazdım ben ciddiyim senle görüşmek istiyorum

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay biliyorum cok iyi birisin senle arkadad olmak cok istiyorum hem senle dolasirdik hem sinemaya giderdik o olmasa bile konusur dertlesirdik cok uzgunum ama senin uzulmemen, ahini almak istemedigim icin Inşallah istemiyorum. Anla beni

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      O dediğin şeyleri inan en az senin kadar bende yapmak istiyorum seninle başka bir kıza güvenemem lütfen benle arkadaş olma isteğini gerçekleştirelim eğer kafalarımız uyuşmazsa birdaha görüşmeyiz ama denemekden zarar gelmez olur mu? ☺🤗.

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Uzgunum zaten sen bana acildin bundan sonra arkadas degil flort oluruz. Inşallah mutlu olursun

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Flört olmak zorunda değiliz arkadaş olmak da iyidir yeter ki yanımda ol sen

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Iste arkadaslik duygularin aciklanamadigi zaman olur. Flortte ne arkadas gibisin ne sevgili gibisin buna deniyor. Flortlesmek ise bir tarafin duygulari oldugu zaman. Erkekler bakislariyla hoslandigini belli ediyor ondan daha askla bakiyorsunuz. Uzgunum

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Beni yüz üstü bırakma senle dertlesmek gezip dolaşmak istiyorum

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Kanka boyle deme ben seni kirmak istemezdim ama sen farkli dusunmussun. Lutfen zorlama. Yine engellemek istemiyorum. guzel vedalasalim

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ama sende istiyorum hemde çok dedin? İstiyorsan buluşmak lazım ama yanlış mıyım? Eskiye göre bak daha sosyalsin ne güzel pilatese ve sinemaya gidiyormuşsun birde hayatında ben olursam daha da rahat edersin

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Engel atman zaten beni çok kırıyor

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Lutfen beni anla. Seni kirmak istemiyorum.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Seni anlıyorum ama ikimizde isterken bir şans ver bence

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      18 eylül öncüde buluşalım olur mu saat 17 de?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay ya ben gecis yaptim diyorum

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      İnanmıyorum ki

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Peki soruyorum geçen sene beni niye bulup yanıma gelmedin öncüye bende gidiyodum arada bazen yani 1 yıl boyunca 5 kez gitmişimdir sanırım ama daha çok onun yan tarafında bir yer var oraya gidiyodum erenlerde hangi lokanta ve cafelerde takıldın?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay ben demistim sana ben pek gitmezdim yalniz gidince utaniyordum alip yurtta yerdim

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Merkeze gezmeye gittin mi hiç kale , afium, park afyon, çarşı falan

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Bu arada cidden geçiş yapmamışsın intten baktım geçiş için 3 ortalama şartı ve alttan ders kalmama şartı var

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Sen alttan dersim var dedij

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Dedin

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay ya bak anlamak istemiyorsun senin dedin NORMAL yatay gecis benimki merkezi yatay gecis.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Merkezi yatay geçiş ne

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Merkeze gezmeye gittin mi

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay yani yks ort ile gecilen googlea yazsan cikar. Cok uzgunum...

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Antalyaya mı döndün peki?

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Erenler hakkında konuşabilir miyiz ya valla okulu çok özlemişim vadi cafeyi sizin fakültenin oraları falan iktisadi idari bilimler...

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Benim icin o sehir acidan ibaret ben hic ozlemedim

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Neden ki ayla afyonda ne yaşadın? Benim bildiğim senin ailenle sorunun vardı ama afyonda sorunun yoktu öyle pek. Sadece birkaç kızla sanırım tartışmışsın birde zaman zaman hastaneye gitmişsin başka ne oldu?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Yalniz kaldim hastameye bile hep tek gittim. Bu sefer ailemi arar oldum

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ben zaten sen yalnız olduğun için sana empati yaptım o yüzden arkadaş olalım dedim ama sen beni yanlış anladın eğer öyle olmasaydı daha farklı olabilirdi her şey. Hastaneye ne kadar süre gittin?

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Zaman zaman bende yalnız takıldım lokantaya cafeye kendim gittim yalnızlık kötü bir şey ya bir arkadaşın olacak ya da sevgilin başka çaresi yok maalesef

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay yanlis anlamadim seni kirmamak icin uzak durdum

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Beni neden kıracağını düşündün ki? Benim seni üzecek kıracak bir davranışım olmazdı emin ol. Hastane hangisi bu arada mavi hastane mi kırmızı hastane mi

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Maviyi bilmem de kırmızıya çok gittim bende eskiden

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Bak lutfen beni birak hakkina girmek istemiyorum bu hesabini da engellemek zorunda kalacagim zaten seni merakta birakarak cok uzmusum

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Engel atma

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Bana geçen sene birkaç kez dmden mesaj geldi onları atan sen miydin? İnstadan? Fake hesaplardan çok mesaj ve takip isteği aldım geçen sene okuldayken

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Degildim ben ins kaoattim uzun sure once

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Bana da uzun süre önce geldi mesajlar zaten bir 5-6 ay önce falan

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ayla cidden güzel bir kız misin valla merak ettim seni güzel kankam var diyordun sonra o bendim diye itiraf ettin baştan deseydin o kız benim diye niye bizim sınıfta bir kız var çok güzel ve manitasi olmadı dedin?

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      Senin meraka koydugum icin uzgunum. Senle konustukca daha da baglanicaksin bak her hamleyi ben zannetmissin. Seni engellemek zorundayim.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ayla o güzel kız sen misin degil misin dürüst ol engele gerek yok valla

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ayrıca ben seni tipin için değil sen olduğun için karakterin için istedim

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay kimi diyorsun?

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ya sınıfımızda bir kız var çok güzel ve en yakın arkadaşım demiştin hani o kızı diyorum ne oldu ona onla da mı kavga ettiniz?

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Dünde öyle bir kız yoktu yalan söyledim o kız bendim dedin ama

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay bak acikliyorum tekrar soruyorsun

      Yorumla
    • ayla0302
      ayla0302
      +1 yıl

      @bendenizberkay Senin iyiligin icin seni engelliyorum, olmazsa sen hep umutlanicaksin ben miyim diye. Inşallah karsina tam gonlune gore bir kiz cikar da beni unutursun. Umarim cok mutlu olursun. Hakkini helal et. Hoşcakal.

      Yorumla
    • bendenizberkay
      bendenizberkay
      +1 yıl

      Ayla tiple alakası yok ben seni sen olduğun için istedim inan çok çirkin olsan bile ben sana bakarım

      Yorumla
  • Petscat
    Petscat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekler aldatmayı normal bulmuyor muydu ne ara kadına evrildi konu?

    0
    1 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Kadınlar suçlu her konuda

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadın erkek farketmez sevgiye kişiye sadık kalmayan herkesin allah

    belasını versin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Normal değil, bu aldatma olayı karakteristik. Arkadaşını ayıracak tabi bazı karaktersizler, naparsın

    0
    0 Yorumla
  • _Ⱥkşamyıldızı_
    _Ⱥkşamyıldızı_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence her kadın öyle değil dir

    0
    0 Yorumla
  • GentlamanBoys
    GentlamanBoys Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Kadin riya işte

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    kadınların büyük bir kısmı ikiyüzlü zaten

    0
    0 Yorumla
  • acbirbeypazarı
    acbirbeypazarı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    ben kadın değilim galiba

    0
    2 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Daha dün ilgisiz kaldım aldattım diyen kadına iyi yapmışsın normal ilgisiz bırakmasaydı partnerin de demişler

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Kadınlar demiş işte

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar neden hemcinslerinin erkekleri aldatmasını normal karşılıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden kadının aldatması kabul edilemeyen erkeklerin neden normal kabul ediliyor? 7 cevap verildi
Erkekleri aldatma eylemine kadınlar mı itiyor? 97 cevap verildi
Kadınlar neden gizlice aldatmayı başarabilirken erkekler aldaıtnca elini yüzüne bulaştırıyor? 19 cevap verildi
Aldatılmayı kendine hak gören erkekler, kadına neden çok görür? 33 cevap verildi
Erkekler neyse de kadınların aldatmasının bir mazereti olabilir mi? 12 cevap verildi
Kadınların erkekleri aldatmasını normal görüyorum ama erkekler kadınları aldatırsa şerefsizdir... 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨