❗️Kızlar istediği zaman erkek bulurken erkekler neden kız bulamaz?

❗️Kızlar istediği zaman erkek bulurken erkekler neden kız bulamaz?

Bu söylediğin TR için geçerli. TR'de linç kültürü çok yaygın ve hala muhafazakarlık düzeyi çok yüksek. Şurada sokaktan 10 tane kız çevir tanışabilir miyiz de 5 tanesi tacizden dava açar. TR'de bir kızla ancak ya bir ortamda tanışabilirsin ya da ortak arkadaşlar vasıtasıyla. Onun haricinde yurtdışında çok yaygın olan sokakta seni gördüm, instagramını, telefonunu vb.'i alabilir miyimler normal bir şey. Hatta öyle ki Kaan Tiryakioğlu'nun omegle videoları var. Yurtdışındaki hatunlarla konuşuyor, kızın beğenmesi bile yetiyor numarasını vermesi için. Defalarca yanına kız getirdi ve kendisi de gitti. Yani bu yazdığın başlık TR için böyle maalesef. Asla da değişmeyecek. Ek olarak TR'deki erkeklerde cinsel açlıkta hala nirvanada. Bu kadar abazanla kızların tanışmamak istemesi de normal. Yani al birine vur ötekine.
Çünkü kızlar seçer erkekler seçilir her zaman. yani bir kıza günde 10 tane 20 tane erkek yazar ama bir erkeğe parası yoksa ya da yakışıklı değilse kimse yazmaz bunun nedeni de kızların kriterlerinin çok olması yani uzun boy olsun evi olsun arabası olsun parası olsun derken gerçekten seçici olurlar erkek seçici olmaz her kıza yazar bu yüzden de kimse erkeği sevmez. yalnız kalır
Çünkü erkekler kızları düşkün olduğu için özellikle görsellik güzellik fizik açısından düşkün oldukları için hemen bir kızın isteğini çok çabuk kabul ederler ve kadınlarla bu erkeklerin zaafını bildikleri için ve cinsellik ön planda olduğu için çok çabuk elde edebilirler ama erkekler için böyle bir şey söz konusu değil
Cevap
19Cevap
Biz seçiyormuşuz, biri öyle bir şey demişti :D çok saçma
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar bilmem neyin olsun demişler. Ondan
Erkekler arayış icine girdiginde aldığı veya alacağı tepki sapıklık oluyor genelde o yüzden çekiniyorum, Dişisini etkileyen arizona kertenkelesi moduna bürünmek zorunda kaliyoruz. Ldskd
İş yerleri her zaman çalışan bulur ama çalışan iş yerini o kadar hızlı bulamaz. Arz talep meselesi.
Objektif olarak şöyle ifade edeyim; kızlar istediği zaman erkek buluyor çünkü erkekler kızlardan korkmuyor
Erkekler istediği zaman kız bulamıyor Çünkü kızlar erkeklerden korkuyor
Zaten kızların ikna edebildiği erkekler hep hayırsız oluyor
İstediği zaman erkek bulur ne ya gören de yollu sanır 🙄
Çünkü özel olan sizsiniz
#arkadasim
Gorsell muhteşem bu arada
Para araba ve giyim iyiyse erkek her türlü kadın kız gelir net
Çünkü talep eden erkek talep edilip seçen kadın. İstisnalar olsada çoğunluk bu yönde.
Benim için kız arkadaş bulmak zaten imkansız gibi bir şey bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım olmadı
Büyük bir marifet gibiymiş bir de soruyorsunuz. Hanımlar, Beyler Koldan Kola Gezmeyi Bırakın. Gönül Eşinizi Bulun. Sadık Olun. İnsan Olun.
Adam olun der gibi😂
selam erkekler de istedigi zaman kiz arkadas bulabiliyor ki
Ben nezaman istersem kapida asker gibi beklerler sorun yok
Abazalar kanka yüzünden
Aynen oda bizim şansızlıgımız
oylemiymis :))) bu sadece hatun avuntusu :)
Benim için sıkıntı yok, diğerlerini bilmem
Evde dinlenmek daha ağır bastığı içındir.
Kiz daha sansli
Kızlara sormak lazım, nereye saklanıyorlar?
Basit sizdeki bizde yok
Gerçeği görüyor olmana sevindim ;(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?