Dünya hiç adaletli değil yaşıtlarım olan kızlar hayatını yaşıyor aileleri var zenginler bu nasıl adalet onlar bu dünyada cenneti yaşıyorlar zaten bizse cehennemi nerde adalet
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Fakirler cehennemi yaşıyor zenginler cenneti adalet mi?
bu dünyada cenneti yaşayan ahirette cehennemi bu dünyada cehennemi yaşayan ahirette cenneti yaşar hem de farkı şu dünya geçici ahiret sonsuz adalet bu işte
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şöyle bir şey var mesela fakirin biri hırsızlık yapıyor günaha giriyor ama zengin zengin olduğu için zaten hayatını yaşıyor
Dayı burası bitecek diyon da demek istediğimi anlamıyon mu adam fakir olduğu için çalıyor ama zenginin zaten ihtiyacı yok fakir günaha girmiş oluyor zengin yine hayatını yaşıyor
zengin hırsızlık yapmadan, faiz yemeden nasıl zengin oluyor? işçisinin sgk sını düşük gösteriyor az vergi veriyor hırsızlık yapıyor, ya da fazla mesai ücretini ödemiyor, bayramda tam tatil vermiyor çalıştırıyor, parasını bankada faize koyuyor... yani onunda günahları olur bunu sadece fakirler için yorumlama bence tatlı kız :)
fakir illa hırsızlık yapmasın buna zorunlu ise ekmek yiyecek parası bile yoksa yaptığı hırsızlık hayatta kalmak için olduğundan günah değildir bana göre. ayrıca zenginin sınava malını paylaşmak ile olur, zekat, fitre vermezse oda başka yerden günaha girmiş olur, fakirin böyle bir derdi yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Onlar cehenneme gidicek sen eğer hükümlülüklerini yerine getirirsen belkide cennete gidicen 🤨
Şöyle bir şey var mesela fakirin biri hırsızlık yapıyor günaha giriyor ama zengin zengin olduğu için zaten hayatını yaşıyor
Bu hayatta Adalet yok onun için yaşamak bile istemiyorum
Şöyle bir şey var mesela fakirin biri hırsızlık yapıyor günaha giriyor ama zengin zengin olduğu için zaten hayatını yaşıyor
Zengin hırsızlık yaptığı zaman hastalık diyorlar
adalet bu dünyada değil ahirette göreceksin
bu dünyada cenneti yaşayan ahirette cehennemi bu dünyada cehennemi yaşayan ahirette cenneti yaşar hem de farkı şu dünya geçici ahiret sonsuz adalet bu işte
Şöyle bir şey var mesela fakirin biri hırsızlık yapıyor günaha giriyor ama zengin zengin olduğu için zaten hayatını yaşıyor
sorun yok burası bitecek elbet bir gün
Dayı burası bitecek diyon da demek istediğimi anlamıyon mu adam fakir olduğu için çalıyor ama zenginin zaten ihtiyacı yok fakir günaha girmiş oluyor zengin yine hayatını yaşıyor
dindar birisi isen ahireti düşünüp rahatlarsın, değilsen kafayı yersin :)
Şöyle bir şey var mesela fakirin biri hırsızlık yapıyor günaha giriyor ama zengin zengin olduğu için zaten hayatını yaşıyor
zengin hırsızlık yapmadan, faiz yemeden nasıl zengin oluyor? işçisinin sgk sını düşük gösteriyor az vergi veriyor hırsızlık yapıyor, ya da fazla mesai ücretini ödemiyor, bayramda tam tatil vermiyor çalıştırıyor, parasını bankada faize koyuyor... yani onunda günahları olur bunu sadece fakirler için yorumlama bence tatlı kız :)
Ama fakir adam fakir olduğu için hırsızlık yapıyor günaha girmiş oluyor Allah onu zengin yaratsaydı günaha girmşycekti
fakir illa hırsızlık yapmasın buna zorunlu ise ekmek yiyecek parası bile yoksa yaptığı hırsızlık hayatta kalmak için olduğundan günah değildir bana göre. ayrıca zenginin sınava malını paylaşmak ile olur, zekat, fitre vermezse oda başka yerden günaha girmiş olur, fakirin böyle bir derdi yok
Bilmiyorum hiç adaletli gelmiyor bana bu dünya
Zengin olan yaşıtlarım hayatını yaşıyor aileleri zengin bizde sürünüyoruz
sen kendi açından baktığın için sana öyle geliyor, herkesin sınavı farklı
Ne kendi açımdan bakıcam görüyorum herşeyi zengin olan yaşıtlarım hayatını yaşıyor aileleri çok iyi zaten cenneti yaşıyorlar
amacın cenneti yaşamaksa ver kendini dine ahirete işini şansa bırakma, o zengin cenneti yaşayanlarla öbür dünyada tekrar görüşürsün.
Paramız olmadığı için dışarı çıkamıyorum yaşıtlarım geziyor eğleniyor
tamam cennete sen eğlenirsin onlar seni izler işte, eğer dini duyguların yoksa kolay yoldan sende para kazanabilirsin.
Geç geç bu işleri fakir çalınca hırsız zengin çalınca bişey yok
yok öyle bir şey sen kendini şartlamışsın :D
Yok var zenginlerin şansı var zengin oluyorlar fakir Bi insan da hırsızlık yapar günah kazanır şans yok
Senin beyin hücrelerinde bir travma oluşturmuş bu durum. iyi değilsin hastaneye gitmelisin en kısa zamanda
Yok travmalık Bi durum değil aksine durduk yere aklıma geldi düşünen çoğu insan bunu sorgular bence
Dunya zenginin cenneti zaten :)
Adalet yok maalesef.