Hayat neden adil değil kimisi zengin doğar kimisi fakir?

Hayat neden adil değil ? Bazı insanlar zengin doğarken bazıları fakir doğar yokluk içinde yaşarlar zenginler kral gibi hayat yaşarlar. Para kazanmak için 20 yıl okul okursun hayatının bir kısmı okumakla geçer oysaki zengin çocukları vs hayatını yaşıyor olur parayla diploma alırlar. oku iş bul evden işe işten eve devam eder hayat. 450 50 yaşında emekliliği napayım ben yaşlandıktan sonra hayatın ne anlamı kalır öyle değil mi ? herşey para çok üzücü keşke zengin aile çocuğu olsaydım
Hayat neden adil değil kimisi zengin doğar kimisi fakir?
Cevapla