her şey elimizde aslında ama bu hayat sınav mesela benim hayatım hiç olmadı annem değişik bir tür diyelim annem şöyle olsaydı hep pohpohlasaydı beğenseydi falan yemek öğretseydi falan görücüler gelmişti ama her türlü hayatım sorunlu sosyal biri değilim okumuyorum çalışmıyorum ailemle yaşıyorum arkadaşım eşim yok evli değilim kötü şeyler yaşadım atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum demek istediğim Allah korusun diyelim ben şeytana uydum ne olacak hem belamı bulacam tam hem daha kötü şeyler olacak bu zaten belli çünkü bunlar bir tuzak