Bana karşı ne hissettiğini öğrenmek istiyorum, ne yapabilirim?

Ben bir yıldır bir işte çalışıyorum 3 aydır dikkatimi çeken bir erkek var onun bana karşı hisleri olduğunu düşünüyorum. İşim gereği önceden pek bir muhabbetimiz olmazdı, pozisyonum değişince ister istemez artık bir sohbet falan oldu sonradan samimileştik. İş gereği zaten birbirimizde numaralar vardı. Çocuk beni her gördüğün de laf atar sürekli zıttıma gelir tartışırız. Bn bir yerde duruyorum sürekli etrafım da olur sürekli benim ile konuşmak ister gbi ama bir yandanda uzak durur. Ona konuştuğum da gözlerini başka yöne çevirir. Bn onun yakınındaysam bn gidene kadar bana bakar. Farklı düşünceler de olduğumuz için sürekli beni gördüğün de laf atar tatlı atışmalarımız olur, arkadaşları bizi yanyana görünce gülerler. Yine ne diyor sana gbisinden söylemleride oluyor. Çocuğun bana tatlı bir şekilde laf atması sürekli tartışıyor olmamız tüm iş yerindekiler biliyor bana bulaşması herkesin dikkatini çekiyor. Ama çocuk bana hiç mesaj atmaz daha toplam 4 kere mesaj attı sınavlarla ilgili bişi olduğun da bana yazardı. 8 aydır bir şey paylaşmayan çocuk son haftalarda anlamlı şarkılar ve foto paylaşımı falan yapıyor çok sık değl ama. Bu arada ona karşı hep bir sınırım var nasıl desem şimdi bana açılsa vereceğim cevaptan asla emin olamaz. Size bu çocuk bundan dolayı mı açılmıyor yoksa ben kafam da çok mu şey kuruyorum? Eğer ki hoşlanıyor ya da seviyor ise çekindiği için de olabilir mi?

Bana karşı ne hissettiğini öğrenmek istiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla