Beni kullanmak istedi bende istemeyince hemen iṣi bozdu. Erkeklik adamlık nerde kaldı cidden hep manyaklara denk geliyoruz.


Beni kullanmak istedi bende istemeyince hemen iṣi bozdu. Erkeklik adamlık nerde kaldı cidden hep manyaklara denk geliyoruz.


Serseri seçmeyi bırakmanız lazım. kimseye başta güvenmeyin sizde zaten ilişki dediğin bir kez olur oda sonsuza kadar sürer. yani kaç kişiler ile tanıştınız bilmiyorum ama zamana bırakın. baktınız serseri o zaman yol verin. ama sakın iki güzel söze kanmayın bence. bunların tek amacı sizi düşürmek o kadar
Kardesim 1 haftalik adam ya hoslanmadim sevmedimde kim neyi seciyor alinlarinda ben iyim diye yazmiyor zaten buraya sadece genel konuyu anlatmak icin görsel paylastim.
Maalesef durum vahim. Erkeklerin 90%i böyle olmuṣ hele ki benim yas araligimda kaliteli erkek kalmamis.
Cevap
7Cevap
Ahah erkolar reddedilince tamamen değişip kaba kişiliklerine dönüşebiliyorlar şaşırmadım
Buradan bu kadının nezdinde erkeklere sesleniyorum beyler bakın şu kızları rahat bırakın sizin gibiler yüzünden bize guvenmiyorlar
aynen valla
Onlar adına özür dilerim senden 🙏
Son cümlede ne halt olduğunu göstermiş.
katiliyorum ama o okadar egolu ki kabul bile etmedi
Ego dozunda olmalı. Bunun adı kibirdir. Hatasını bile kabul etmemiş.
kesinlikle maalesef olan yine bana oldu
boş ver onun gibi biriyle sevgili olacağına ölene kadar sevgili yapma daha iyi sjsjs
ya bi konuda yardim istedi dedi benim için burayi arayabilir misin diye
daha 1 haftadir tanisiyoruz
bende dedim ki ben bu duruma karismak istemiyorum dedim anında sildi beni
sonrada ben seninle konusmak istemiyorum deyince böyle defol vs. yazdi iste
Yani o kadar boṣ biṣey ki yaptiğı
yani evet iyi ki diyorum zaten yalnizlik kacinilmaz son benim için maalesef ortalik cok kötü
Sebep bu mu cidden 😂? Türkiye'de sevgili yapılmaz abi Almanya direk.
Sey aslinda o türkiye ben yurtdisiydim o yuzden kullanmak istedi zaten 😃
Yurtdışındaysan Türklerle niye konuşuyorsun ya boş ver. Türk insanıyla ilişki yapma. Yabancılar modern ve kültürlüdür.
Bende türküm 😆 ya konuṣma ṣöyle o erkek zaten yurtdisina gelmisti benim bulundugum yerede gelmisti
bende bi deneyeyim demistim ama sorun sadece bu değil ki
dibimdeki erkek bile böyle bana yani düzgün erkek kalmamis
Ya türk olduğunu biliyorum ama mesela ben Almanya'ya gitsem Türklerle arkadaş bile olmam. Sadece Almanlarla konuşurdum.
Sen onu Şu an bu kafayla konusuyorsun ama dogma büyüme yurtdisinda yasasaydin öyle düṣünmezdinde neyse burada konu sen degilsin zaten
Yani evet senin durumunu bilemiyorum orada doğup büyümenin psikolojisi farklıdır.
sevınce cokmu deger verıyorusn sen?
Yani normali o degil mi?
bılmem az sankı fazla verıyorsun gıbı konusalımmı uzunca
Neyi fazla veriyorum ki bu konusmalarda ben en ufak his algilamadim zaten 1 hafta konustugum birisiydi neyin sevgisi neyin askini yasayacagim
tamam konusalımmı senle uzunca?
Himmmm bir de biz deneyelim ne dersin
Neler oluyor mithat
neler olmuyor ki
😃 gelip beni bicaklayacak
ya bi konuda yardim istedi dedi benim için burayi arayabilir misin diye
daha 1 haftadir tanisiyoruz
bende dedim ki ben bu duruma karismak istemiyorum dedim anında sildi beni
sonrada ben seninle konusmak istemiyorum deyince böyle defol vs. yazdi iste
Zaten engelledim gecti gitti ama hala sinir oluyorum denk geldikce cünkü hep erkekler böyle yani bitürlü düzgünü bulamadim
yani bana denk gelenler öyle demek istedim
Yalnizlik gibisi degil
yalnizlikdan baska bi durum içinde olamiyorum zaten
Hahahah😂😂 arayınca bulunmuyor, bende çok aradım ama olmuyor, o beni beğense ben onu beğenmiyorum veya tam tersi, hah diyorum bu kız tam benlik kafalarda uyuyor ama kız beni beğenmiyor 🤦🏻♂️ sonra aynı şeyleri başka birisi bana düşünüyor ben istemiyorum, kalbimi boş yere yormaktansa akışına bıraktım ne zaman olursa artık. Bak hayatına takılma bu kadar, senin olan sana gelir nereden çıktın karşıma diye dua edersin, nasip 😂
bu yasima kadar öyle biri olmadiysa bundan sonra zor
nedenide ṣöyle yaṣ geçiyor ben Şu an yaṣ araligi 30-35 cok zorlarsakda 40a kadar olan birini bulmam lazim.
O insanlarda bosuna bu yaslara gelmemis
ya evlenip bosanmis, ya gencken cok hovarda gezmis, ya da karakter olarak abuk subuk biri
yani kaliteli erkek kalmamis
varsada bana denk gelme ihtimali artik cok cok az
diyelim ki denk geldi öyle erkekde daha genc bi kadin istiyor genelde yani 22 23 yaslarinda birilerini istiyorlar zaten benide genc bulduklari icin tanismak istiyorlar gercek yasimi öğrenince baska tavra giriyorlar
Demem o ki benim yalnizligimi sana anlatamam
Bir erkekle kadinin yalnizligi farklidir bu dünyada
Yani kadinda çevre baskisi çok.
Dediğim gibi yaṣ büyük faktör
sen 29 yasinda Şu an 20-30a kadar bütün kadinlarla konusabilirsin ve kaliteli kadin bulma ihtimalin yüksek cünkü kadinlar bu yas araliginda daha hala masum oluyor.
Ben ise mecbur tecrübeli, hovarda yasamis, yaṣlı ve abuk subuk bi herife ok vermek zorunda kaliyorum. Gidipde bu yasimda 22 yasinda erkek sevgili yapamayacagim için (kendimde istemem zaten) mecbur 30-40 yas araliginda birini bulmam lazim. Eee bu yas araligindaki erkeklerde kalite düṣüyor. Tip desen tip yok, karakter desen daha cogunda hala oturmamis, tecrübe desen ucmuṣ yani ben 100 tane sevgiliyle yatmis kalkmis erkek istemiyorum ama böylesi bana denk gelecek maalesef biliyorum. Yani toplumdada baski var zaten nezaman evleneceksin, yarin cocugun olmaz, herkes seni çirkin görüyor, bi kusuru mu var diyor vs. vs.
siz toplumdan bi habersiniz sanirim kendiniz erkek olunca böyle problemler yok.
O yüzden kadinla erkek eṣit değil yalnizlik konusunda. Umarim simdi anlayabilmissindir.
Ben toplumdan bi haber değilim, sadece toplumun dedikleri benim umurumda bile değil. Bana da diyorlar evlen artık bak yaş geçiyor vb şeyler ama asla takmıyorum, bu benim hayatım. Annem dahi söylese umurumda değil, kafama göre birisi olsa evlenicem zaten. Siz bence çevreyi takmamayı öğrenin o zaman daha mutlu olacaksınız. Yaş kaç bu arada?
Çevreyi zaten takmiyorum ama bende istiyorum evlenmek cünkü
benim en güzel en enerjik caglarim bu yaslar
35 40imda evlendikden sonra ne yapayim ben zaten ömür bitmis
28im
28 mi? Öyle bir konuştun ki 33 34 sandım ben seni haha😂 şöyle haklısın ama, erkekler genelde kendinden büyük kadını istemez. Mesela benim kabulüm benden 3 yaş büyük olması sorun değil ama daha fazlası olmaz. O düşüncede haklısın. Güzel zamanlarımız geçiyor bunu bazen bende düşünüyorum ama yapacak bir şey yok olsaydı emin ol ben çoooktan yapardım 😁 ne kadar zorlasan da olmayınca olmuyor bazen
ne yazdıki sana?
boş ver
peki
ya bi konuda yardim istedi dedi benim için burayi arayabilir misin diye
daha 1 haftadir tanisiyoruz
bende dedim ki ben bu duruma karismak istemiyorum dedim anında sildi beni
sonrada ben seninle konusmak istemiyorum deyince böyle defol vs. yazdi iste
yaşını göstermiyorsan 23-24 yaşında erkeklere yönel. tipin fena değilse ve geçmişinde çok fazla kirli değilse illa bulursun bişeler
İyi tanıyın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?