2 yaş küçük bir erkek mi ,10 yaş büyük bir erkek mi?

Arkadaslar cevremin önerdiği iki kişi var ;

1. kisi benden 2 yaş küçük askerlik yapmamış iş güç yok arayış içerisinde ama evlilik konusunda net konuşmaları yok beni çok istediğini söylüyor ve görüşmeyi kesme durumu olduğunda ağladı intihardan bahsetti ;2. kisi ise benden 10 yaş büyük maddi anlamda yüksek düzey maddiyat, olgun fikirli, kitap yazan kültürlü biri hiç tanismadik daha numaramı almış yazacak.(bu arada 10 yaş büyük ama aynı yaşta gibiyiz kendine ozen göstermiş ben 28 o 38... Sizce ne yapmalıyım?

2 yaş küçük bir erkek mi ,10 yaş büyük bir erkek mi?
Cevapla