21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı kendimi bazen kötü hissediyorum yani yanlızlık kötü bir tercihmidir?

Sevmeyi ve sevilmeyi istiyorum. Ama ne hoşlandığım biri oldu ne de benden hoşlanan oldu. Tabiki isteyen bulur bir şekilde ama benim istemem için önce kendimi çok sevmem lazım yani daha özgüvenli olmam lazım gibi geliyor biri sorduğundada şimdi zamanı değil istemiyorum sevgili diyorum.

Ama bazende çok yanlız hissediyorum. Yanlız ve çirkin😕

Bu durumu nasıl yorumlarsınız?

21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı kendimi bazen kötü hissediyorum yani yanlızlık kötü bir tercihmidir?
Cevapla