Erkek arkadaşım beni tehdit edip, kapıma dayandığı için 2 yıl önce şikayet ettim. Nisanda duruşma var, korkuyorum. Ne yapmalıyım?

beni tehtit etti kapıma dayandı elimde video ve ekran görüntüleri ve de 4 şahit ama ben hala ondan çok korkuyorum tebligat ona da gitmiş. ailesi arkadaşımın ailesini arayıp şikayeti çeksin diye konuşmuş napıcağımı bilmiyorum

ailem konuyu yüzeysel biliyor

Erkek arkadaşım beni tehdit edip, kapıma dayandığı için 2 yıl önce şikayet ettim. Nisanda duruşma var, korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla