Eski sevgilim tehdit ediyor, ailem duyar diye savcılığa gitmeye korkuyorum.. ne yapcam ben :(?

Ayrılalı 3 ay oldu. ayrıldıktan sonra bana etmediği hakaret, tehdit kalmadı. bununla çıkarken bşeyler yaşadık, birlikte olmadım. fakat bunlardan çok utandım ve ayrıldım. kendime temiz bir hayat kurmak, tövbe etmek istedim... evimi biliyor fakat o aramızda 11 saatlik yol olan başka bir şehirde bense İstanbuldayım. ailesini arayıp beni tehdit ettiğini söylemek istiyorum ama yapamadım.. ne yapmalıyım?
Eski sevgilim tehdit ediyor, ailem duyar diye savcılığa gitmeye korkuyorum.. ne yapcam ben :(?
Cevapla