Bir erkek ayrıldıktan sonra hiç bir şekilde iletişim kurmuyorsa sevmiyor mudur?

Evlilik aşamasından dönüldü.. Ailelerin etkisiyle ortalık karıştı... Devreye gurur vs girdi.. Kendi yaptıklarını görmezden gelip sadece beni suçladı... Beni yarı yolsa bıraktın yüzümü güldürmedin vs vs diyor

Güncellemeler
+1 yıl
Wpde ekliyim hala silmedi... İlişkinin yüzde 60 brn hatalıyım ama hep çabalıyordu düzeltmek için son 2 aydır tam tersi ben çabalıyorum
Bir erkek ayrıldıktan sonra hiç bir şekilde iletişim kurmuyorsa sevmiyor mudur?
Cevapla