Bir erkek sorunsuz bir ilişki içindeyken neden eski sevgilisi ile iletişim kurar?

Sevgilim geçenler de eski sevgilisinin yazdığını söyledi onuda tesadüfen bn sormasam anlatmicakti öğrendim sandı aşırı gerildi anlattı konuşmuşlar falan helallik istemis kız genel normal konuşmuş muhabbeti kesmişler sonra ara ara böyle konuşmuşlar yani bunu neden yaptı aklım esmiyor ilişkimiz de de en ufak bir sorun yokken ve biz 5 senedir beraberiz o kız 5 sene önce 8 ay beraber olduğu biri yani aklım almıyor.

Bir erkek sorunsuz bir ilişki içindeyken neden eski sevgilisi ile iletişim kurar?
Cevapla