Sevgilim doğum günümü unuttu siz olsanız ne yapardınız?

Aslında doğum günüm bundan birkaç ay önceydi. Biz liseden arkadaşız ancak uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. 9 aydır birlikteyiz. Doğum günüm olduğu gün fifa oynuyordu daha sonra ben uyuyacağım dedi. Saat 00:45 gibi ben de tamam iyi geceler yazdım ardından dayanamadım ayrılmak istiyorum dedim hala doğum günümü hatırlamadı saat 3 gibi benim ipuçlarımla buldu. Her yerden engelledim çok ağlayınca 1 saat sonra barıştım. Siz olsanız napardınız?

Sevgilim doğum günümü unuttu siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla