
7. müstakbel kocam Selahattin birazcık unutmuş neyse ki akşama lokale geliyor aşkısı 🙄

7. müstakbel kocam Selahattin birazcık unutmuş neyse ki akşama lokale geliyor aşkısı 🙄
Ben sevgilimin/eşimin önemli günlerini unutmam, hele doğum gününü her sene onunla birlikte kutlamaya çok önem veririm.. Benim sevgilim/eşim de benim doğum günümü unutmaz bana göre, en baştan bunu anlardım onunla karşılıklı olarak.. Ben riyakâr ve gösterişli kutlama pek sevmem onun yerine sevgilimle/eşimle başbaşa kutlamayı isterim, böylesi güzel bana göre..
Ciddi derecede alınırım. Benim için özel bir günü hatırlaması bi doğum günün kutlu olsun seni seviyomm diyip öpmesi bile yeterli çok şey beklemiyoruz sadece hatırlanmak istiyoruzz
Cevap
20Cevap
Sorun etmem bende onu unuturum gider
Vala çok güzel bir trip yer helalinden
Kız mısın ya ne tribi
Tepkim olmaz kendi doğum günümü kutlamam.. ama seven insan sevdiği kişinin önemli günlerini hatırlar bence.
Masha gibi 6 ay öncesinden başlıyorum gün saymaya. Unutması pek mümkün görünmüyor 😂😂
Koca ayının bundan haberi var mı peki asksj
Var tabii😂😂
Teşekkür eder ellerinden öperim doğum günün kutlu olsun bacısu
Tenkkk yuuu tenedossuuu harçlık vermem ama
Tepkim yok tepkisizim ona rağmen sevilmedim jsjsjs benden olmuyor
Sevilmiyorsak bebeksiliğimizden bir şey eksilmiyor boş verrrr asjsjs
❤Severim seni
❤️
Yanağından makas alır hadi derim et döner yemeye gidiyoruz
Dönerin üstüne bir mum asjsj
Mum falan istemem yağ döksünler 😂
Bol bol döksünler fiyatı uçmuş bari içinin yağları erisin asjsj
Bu gidişle içimin yağlarını satarım 😂😂
ne sevgilim ne eşim ama 1 kere daha unutursa yiyeceği tribi tahmin edebiliyordur sanırım 😉 @zeusunoğlusu
Ekime kadar yaşarız inşallah🙏🏼
Unutursam kankm kurusun be
unutursan ayva yollarım afiyetle yersin 😇💖
Eyv reis sen ne dersen
Sevgisini gözden geçiririm. Çok ultra sarsıcı olaylar yaşanmadığı sürece kabul edebileceğim bir durum değil.
Biraz kırılırım ama bişey demem amaç zaten hatırlayıp kutlaması hatırlamıyorsa ne diyebilirsin ki
Üzülürdüm aslında pek bi önemli günler değil ama düşünüyorum ki sevgilim yapmazdı öyle hatta bana süpriz bile yapardı 😃
Doğum günün kutlu olsun..
Tenkkk yuuu nerede benim pastam eli boş gelmişsin 😒
Takılmam öyle şeyleri önemli değil, önemli olan bana değer vermesi her koşulda sevmesi destek çıkarmasını önem veririm.
Genellikle unutan taraf oluyorum ama artık kendime gelme zamanım. Umudum bir sonraki bahara;unutmamak!
Kırılırım sadece çokta önemsemem doğum günlerine çok anlam yükleyen birisi değilim
Umrumda olmaz. Ben bile hatırlamıyorum bazen.
Üzülürdüm tribimi atardım ama bende ona aynısını yapardım
ben sevmiyorum doğum günlerini o yüzden problem yok
Önemseyen insan unutmaz bence diye düşünüyorum. Unutursa da söylemem bir şey.
Fazla bir şey demem ama kırılırım benim çin doğum günler çok önemlidir
Çok doğum günü kutlamam ama yine de üzülürdüm. En azından hatırlaması lazım 😔
Ben de kutlamayı seven biri değilim zaten. Yani çok önemseyen biri olsam zaten unutmaz o da.
Olabilir basen iş yoğunluğu insanın en özel anlarını unutabilir,
Yok artık unutmasın bi zahmet. Gerçi unutulacak bir gün de değil o ayrı 😁
Olabilir insanlık hali bir şekilde telafi ederiz
Sorun olmaz ya benim için öyle küçük meseleler. İnsanlık hali unutabilir gayet doğal.
Üzülmek darılmak kırılmak 3 duyguyu aynı anda yaşarım
Üzülürüm ama aşırı tepki vermem
Taşlarım loo Kız bugün doğum günün müydü
Biraz öyleydi a star is born asjsj
Doğum günün mübarek olsun cano xsdfjahsfxdjs
Tenkkk yuuuu ❤️
Valla hiç takmam. Zaten kutlanmasını sevmiyorum
Olabilir insanlık hali
ben de onunkini unuturum
Bişey olmaz unutsun önemsemem ben 😂
Kötü bir tepki vermem.
Bende onunkini unutmuş gibi yaparım
Bu bir ıstıraba dönüşebilir))
Eski sevgilim olur
Tam bir zalımmm görll
Unutmayacak aslanım snxoksox
Aldatırım
Tepkisiz kalmıştım
keşke herkes unutsa
Bir şey olmaz
Konuşmazdım..
Bence unutsun daha iyi
sinir küpüne dönerim
Çok kötü şeyler olurdu.
Yok ya Emre unutmaz
Ben de unutmam
Çok sinir olurdum Trip ful
Unutan olmadı hiç
Banane
Çok kizar
Konsomatrismisin?
Tövbest değilim az dalgasını geçiyorum Tülay’ın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?