AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Kekoluktur kendi resmini koymak da aynı şekilde
Dünyanın en güzel resmi var ekranımda.
Saygılar yengoooş 😃
Kızım.
Hıı :D tamam dövseydin
İnsan sana kıyar mı be
Kuşbaşım daha güzel olur tabii :D
hiç sanmam, kuşbaşı dediğin yağsız olur ahahah
Pislik :D ne demek o
ahahaha kuşbaşıdan bahsediyorduk
Bana laf çarpıştırdın :D kahroool
ahaha yağsızım diyemedi
Öküzzz :D işte kalçam var yani şimdi yalan söyleyecek değilim her şey yerli yerinde
puhahahahaha kalça bende de var.
Hadi ordaaan kahrooool 😅
Küçük hanımın egosuna dokunduk ahahaha at alınca bacağını avrat alınca kucağını doldurmalı derler. Dert etme yani ahaha
Dert ettiğimi kim söyledi bay ukala
ahahaha etmezsin
Hıı battı balık yan gider 😅
Valla doğru mantık, ben uzun zamandır yan gidiyorum ahahaha
😮💨 yordun sjsj
Genelde yorarım, kolay gelsin.
Kes :D sana da kolay gelsin
merhaba bence kekoluk degildir fakat insanin kendi özeli kendinde kalmai diye dusunuyorum guzel gunler...
Kendi resmimi yapmışım 😂😂
Bir narsist daha 😅
Tatlı tatlı gülmüşüm baktıkça mutlu olayım 🤪😂
Aaa ne kadar mutluymuşum mu diyorsun ya oyş 😅
Yapmam da yaptırmam da o ne buldumcuk gibi😂
İnsan kıskanır ben kıskanırım niye baksınlar ki
Hahah kıskanırım ama kendi gözlerimden değil
Şimdi eğer minimum ortalamada bile olsa yakışıklı biriyle sevgiliysen yüzünde tente gibi birşeyle gezmesini bile isteyebilirsin. Fotoğrafini telefona
koymak da ıı ıı o yuzden 😆
Hayır şimdi benim olacağı içüün :D ben ekrana yapıştırırım ama hep dikkat ederim benden başkası göremesin :D yanlışlıkla gören olursa gözlerini yıka lan derim
Senin de arsız çok benim kadınlara zerre güvenim yok. Kimse de kusura bakmasın. Hemcinsim de olsa 😂
Tatlım sevgilisi olduğunu bile bile içine düşüyorsa anasından emdiği sütü pipetle :D neyse alnına sahipli yazacam sevgilimin
Ne uğraşacağım ya yüzüne bakmam hayatımdan çıkarırım. Beni kaybetmek en büyük ceza olur zaten😂 İçine düşmek tek taraflı bir şey olmaz demek ki ayarını bilmiyor adam. Her erkeğin içine dusebiliyorlar mi?
Ooo ohooo :D uufff sen ne diyorsun ya, hiç pas vermeyenin kucağına atlamak isteyen kadın müsveddeleri var
Hiç pas vermiyor da olsa o erkek kucağına düşen kadına tek kelime etmiyorsa onu orada rezil etmiyorsa ben o adamla sevgili kalmam. Çok ucu açık bu konunun ya😂 Bunu yapacak kaç adam var? Hepsi bayılıyor paylaşılamamaya egoları tavan oluyor
Aynen konunun ucu çok açık. Başa gelmediğinde anlamıyorsun ama cidden çok basit kadınlar var. Tabii ki, erkek de adamsa yaklaştırmaz yanına. Ama inan bana sevgilileri ayırmak için bile neler neler çeviriyor bazı hemcinslerimiz dudağın uçuklar :D şeytan imana gelir o derece. Bu durum hoşuna gidiyorsa o herifin egosunu okşuyorsa terk edilmeyi hak ediyordur. Gelip geçici olan o kadınlar çünkü onlarınki heves, aynı şekilde ego kasmak
O adam adam değilse, o devreye giren hemcinsine şükür bile edebiliyorsun sana gerçek yüzünü gösterdiği için birlikte olduğun adamın. Bu kadın Sherlock Holmes değil ya çelinmesin beyfendilerin aklı
Doğru söz :D bi yandan teşşkkür ederiz
Neden olsun bence çok hoş ve tatlı 🥰
Aynen 😌
Kekoluk mu bilmem ama yapabilirim 😁
Helal sana be 😃
Sana da helal be sjsh
🥳🥳
Yoo neden olsun , seversem yaparım!
Yap!
Sevmedim daha
Hep çok sevmekten bunlar jfjfj
Al işte benim dengim :D
Dün akşam buradan bir arkadaşla sesli konuşuyoruz.
O arada sen onun sorusuna görüş yaptın.
Dedim ki ne yazmış?
Oda senin yazdığını okudu.
Sonra dedim ki birde benimkini oku.
Okudu ve aynıydı görüşler 😂
Bir kim o arkadaş, iki hangi soru, üç ben demiyor muyum dengimsin :D
Oha açık adres istiyorsun sen 😂😂😂😂
Her şeyi bilmeliyim, ıdısını dıdısını
Direk etiket yapayım o zaman 😂😂😂
Yap bakiiim
😂😂😂😂
Delirme kız
Deliremem zaten deliyim :D
Beni çok güldürüyorsun : )❤️
Sen de beni 😘
Agır kekoluk hem de 😂
Sus be sen ne anlarsın odun
Tamam sakin ol agır degıl normal kekoluk olsun
Hahaha :D sakinim sen öyle dedin diye öyle olmuyor herhalde
Ama gerçekten öyle. Bunun bir tık üstü koluna ‘ canım anam ‘ dövmesi yaptırmak
Hayır ya ne alaka koluna adımı yazdırsın sjsj
Neden kız adını mı unutacak adam senin? Alzheimer hastası falan mı 😂
O değil de gören diyecek ki, olm sahipli bu djsjsj
Bence gören diyecek ki ‘ deli mi bu ‘ 😂
Gören ne düşünürse düşünsün, önemli olan benim gönlüme taht kurması
Düşünsene her yerinde tuhaf dövmeler var. Her manitasının ismini yazdırıp kaplatmış 😂
Öyle biriyle sevgili olur muyum?
Gonul bu bir şey demek yanlıs olur. Sen de deme buyuk konuşmus olursun 🤔
Büyük konuşurum bu konuda
Ne diyim allah hak eden herkesin gönlüne göre versin sosyetik 🙏
Nedense bu konuda erkekler yapınca tatlı Kızlar yapınca keko buluyorum
onu her yerde görmek hoşuma gidiyor kim ne derse desin bence değil
Kalbinde tasidiktan sonra duvar kağıdı yapmaya gerek yok bence biraz kekoluk. U
yok ne alakasi var degerliyse o kisi ekrana koyabilirsen kekolukla alakasi yokk
Çok büyük bir kekoluktur
Ben kendi resmimi yaptım.
Sevmem yapmasinda yapmamda
Ben yapmam
Bence değil çünkü yapabilirim.🥺😂
Hayır cok sekerce bence
çok seviyosam yaparım
Yapmazdım erkene geliyor
*erkence
Bence hoş bi jest yapılır
Kekoluk değildir ama ben tercih etmem.
Ben yapmam ama onun yapması hoşuma gider.
Saçma evet yapmam
hayr hala sevgilinse cok tatli
eskide kaldı sanki
Kekoluk mudur bilemedim ama ben yapmam.
Neden Kekoluk olsun isteyen istediğini yapsın
İsteyen yapabilir ama ben yapmam
Yanii yapılabilir aslında.😃
hayır ben yaparım sevdiğim biri sonuçta
Yapılır bence ne var
Sevmiyorum öyle ya.
Yapmadığımız şey kalmamış
Ben yapmam. Kendi fotomuda koymam hep siyah ekran
Olmaz herhalde.
Evetttt
Hayıııır
kekolukla ne alaka NE ALAKA
Çemkirme kız 😅
Kekoyum evet
Oyş 😅
Beraber resmimiz arka planda durur gayet hoşuma gidiyor bence de oyş 🤩
Maşallah 🧿
Manita demek başlı başına kekoluk.
Sevgilimin resmine kalbime duvar kağıdı yaparım
Resmini*
Değildir. Çok seviyorsa olabilir.
Kekoluksa da kekoyuz efendim 😂
Kekoluk söz konusu bile olamaz
Bence evet
Yok yapmam ya.
Saçma bence
Evet.
Aksine mukkk bir şey
Kekolukla ne ilgisi var
Yioo, hoş bence
Olsa da yapsak
Ergence geliyor evet
Değildir
Yapmam ya
Evet
Ben yapmam😅.
Keyfin bilir