Birini birine yakıştırmak kötü bir şey mi ki arkadaşım neden bana bu kadar kızdı?

Arkadašımla genelde iyi anlaşırız onun da yakın bir kız arkadaşı vardı ben de dedim ki onunla olsana bana kızdı ne dediğinin farkında mısın o benim kardeşim gibi düşüncesi bile iğrenç dedi bana kızdı aramıza mesafe koydu aradığımda telefonunu açmadı. Ben de şakasına demiştim bu arada normalde böyle şeyleri takacak biri kesinlikle değil. Bana da hep iyi davranırdı ilk kez bana bu kadar kızmıştı bugün de yanıma geldi işte özür diledi ben de uzatmadım neden bu kadar kızdın diye sormadım tekrar kızmasın diye hayır kız da güzeldi hoşuna gider diye düşündüm öylesine ciddi olmadan söyledim yani neden bana kızdı ki sizce yanlış bir şey mi yaptım?

Birini birine yakıştırmak kötü bir şey mi ki arkadaşım neden bana bu kadar kızdı?
Cevapla