Arkadaşım çocuğuna kızdığım için benimle kavga etti haksız mıyım?

Kizi var çok yaramaz eve gelir dağıtır gider hadi o çocuk yapar ama arkadaşım da ses çıkarmaz oy teyze bak kızıma bal kızım filan der çocuk daha da kuduruyor bu zamana kadar sesimi çıkarmadım

Dün manti sikacaktim ne yapıyorsun bize gel dedi gelemem isim var dedim o da yardıma geleyim dedi istemedim bile gelmesini sonra kızıyla geldiler kızının saçlar açık geldi oturdu manti başına sümüğü salyasi karışmış eliyle burnuna ağzına dokunuyor manti kapatıyor güya arkadaşım da büyüyecek genç kız olacak öğrenecek diyor çocuğa müdahale etmiyor çok canım sıkıldı evinde öğrenirsin dedim burası okul değil sümüklü martıları da temiz martılara atma dedim arkadaşımla baya kavga ettik yani çocuk sa ağladı
Arkadaşım çocuğuna kızdığım için benimle kavga etti haksız mıyım?
Cevapla