Sevgilim yemeğe gitti. Canım çekti dediğimde konuyu geçiştirdi, bana da alması gerekmez miydi?

Sevgilim bir şeyler yemeye gitti bende sırf denemek için canım çekti bana da alır mısın verirsin dedim güzel olmaz tadı dedi kestirip attı zoruma gitti yani insan canı çekmiş der alır ve ayrıyeten hep ortak ödüyoruz hesabı pahalı mekana gitsek bile ortak ödüyoruz ama dışarıya o ödüyor gibi yansıtıyor
Sevgilim yemeğe gitti. Canım çekti dediğimde konuyu geçiştirdi, bana da alması gerekmez miydi?
Cevapla