- Öncelikle biz yeni tanışdık bu kız çok güzel bu kız bana nasıl aşık oldu dedim ilk başta şok oldum okulda dediler elim ayağım birbirine girdi sonra konuşduk sonra buluşalım dedim pazartesi buluştuk el el tutştuk öyle sarıldık sonra 2 gün geçti ahmet ben kendime hiç güvenemiyorum dedi sonra kendimden nefret ediyom özür dilerim dedi anlat dedim bunun ilk sevgilisi 1 ay olmuş çoçuk şöyle diyim hiç ilgi göstermemiş ve ego gibi olmasın arkadaşların dediğine göre (kimseye öyle bişe demem yakıştırmam kendime) çirkin dediler. sonra 1 gün geçti bu konum falan kapadı kız snapte 840 puanı var 34 takipçsi falan var instada sonra kız dediki okulda konuştuk ben ilişki istemiyorum sonra hiç kimseyi istemiyom kendime güvenemiyom dedi sorna yakın ark olalım dedi tamam dedim sonra 1 hafta geçti ben buna her şeyi yazdım sonra bu bana eski exine karşı duygu hiç yoktu ama hala hisleri olduğunu söyledi ve sonra dedim beni seviyonmu dediki hislerim yok kapattı sonra kötü olmaması için ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
peki unutmak dışında napmam lazım
Güncellemeler
+1 yıl
yardım edin lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bugünün dersi burnumun sürtmemesi için özenip bu işlere girmemek. Güzel hayallerimin bazılarından soğudum okuyunca.
knk bilmiom ya çok garip hissetim o gün
Zamanla Geçer
Zamanla unutursun ❤️
Ayrıl
gelir
İşin zor