Sürekli bakışıyorduk flortleşiyorduk bende utangaç sanıp gidip bana karşı hissi var mı diye sordum reddedildim?

Bende sürekli bakışıyorduk bana karşı hissin var sandım diyince yanlış hissettirmişsem özür dilerim felan dedi sizce kim suçlu kendini benim aklıma sokan oydu ilk bakan sürekli bakişan gülümseyip selam veren tanışmaya çalışan beni görünce heyecanlanan kiskandirmaya çalışan sürekli beni izlemesi benim konusmalarimi dinlemesi gözlerini hep beni aramasi vb tüm belirtiler sizce ben açılmış mi oldum yoksa ondan mı cesaret aldım ondan cesaret almasam gidip sormazdim merak ettim yorumlarınızı

Sürekli bakışıyorduk flortleşiyorduk bende utangaç sanıp gidip bana karşı hissi var mı diye sordum reddedildim?
Cevapla