Acaba reddedilicek miyim diye merak edip bi erkekten. hoşlandığımı söyledim?

Ortak arkadala söyledim o da çocuğa söyledi. Benim numaramı istedi ama vermedim. Çocuk kendi numarasını verdi yazmadım. Yazmamı beklemiş ama sonra hoşlanmıyorum sevmiyorum dedim. Çocuk üzüldü mü bilmiyorum ama bakmaya başladı. En azından reddedilmicek biri olduğumu anladım sizce mantıklı mı
Acaba reddedilicek miyim diye merak edip bi erkekten. hoşlandığımı söyledim?
Cevapla