İlgimi bekliyorsun demesi çok kırıcı ne olursa olsun böyle demesi kabul edilir değil. Çünkü o ilgi vermeyecek de kim verecek elin adamları mi? Her şeyi geçtim kendini çirkin hissedebilirsin, buluşmak istemeyebilirsin karşı taraf bundan dolayı üzülebilir, benle buluşmak istemiyor gibi kafasında olumsuz şeyler de kurabilir ama işin sonunda anlayışlı olması gerekirdi hem sende buluş ne olacak ki beğenmese de kendi bilir yapacak bir şey yok madem seni seviyor o zaman her halinle sever tabi sevgisinden şüphen varsa o da ayrı
0
7 Yorumla
Soran
1 yıl
1 yıllık sevgilim kendisi onun sayesinde özgüvenim yerime geldi ama bilmiyorum bende beden disformik bozukluğu var o yüzden ne kadar güzelsin dese de millet inandırıcı gelmiyor annem babamda dese
Olabilir tabi buna bir şey diyemem ama sevgilin ile hiç mi buluşmadın? Çünkü diğer buluşmalarda olduysa ve bu buluşmada yüzde bir ihtimal da olsa kaygın az olur
Haklı, sürekli kendinle ilgili özgüvensizliğini karşı tarafa yansıtman adamı sıkmış, ilişkide çiftlerden biri zamanla karşı tarafa destek olmaya çalıştıkça ve karşıda herhangi iyiye yönelik bir gelişme görmeyince zamanla soğumaya başlar ve sizde de o durum başlamış gibi. Ayrıca sivilce var diye buluşma ertelemen aşırı saçma
0
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben cehennem hayatı yaşıyorum kimse ne yaşadığımı anlamıyor bu durumdan soğuyacaksa da soğusun keyfimden yapmıyorum kimse bunu anlamıyor ama
Hepimizin sıkıntıları derdi var, sen bir sivilce sorunu yaşıyorsun diye karalar bağlıyorsun resmen, benim zamanında neler yaşadığımı bilsen halime üzülüp depresyona girerdin :D
ilgi beklemek kötü bir şey mi de sana ilgi mi bekliyorsun demiş, hem de sen zorlandığın bir şeyden bahsederken? bu çocuktan olmaz kızım, yaz bunu kenara.
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Haklısınız bilmiyorum ben dış görünüşumu beğenmiyorum asla elimde değil yaşadığım zorbalıklar geliyor aklıma bir keresinde de alkollü mekana gittim arkadaşımk görmek için söyledim buna sonra sogudun mu benden dedim evet demişti
Sevdiğin kişiye kendini çirkin hissettiğini söylemek, aslında bir güven arayışı olabilir. Ancak, sevgilinin bu duruma nasıl tepki verdiği de önemli. Belki de seni olduğu gibi kabul etmek istiyordur ve dış görünüşüne odaklanmanı istemiyor. Onun tepkisi, seni sevdiğini ve fiziksel değil, duygusal bağa önem verdiğini göstermek olabilir. Ama senin de hislerin geçerli, önemli olan birbirinizin duygularına saygı göstermeniz. Açıkça konuşarak, bu konuda birbirinizi daha iyi anlayabilirsiniz.
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
İlgi mi istiyorsun demesi kırdı öyle birisi değilim asker kendisi o zor şartlarda ilgi istemedim zaten
Ay canım benim, içini öyle bir kaygı sarmış ki sevgilinin seni nasıl sevdiğini bile unuttun sanki. Kendini güzel ya da çirkin hissetmek yerine onun gözünden bakmaya çalış. Seviyor seni, görüyor musun? O kadar güveniyor ki güzelliğine, üstüne basa basa anlatmaya çalışıyor bunu.
Şimdi konuşmayı oku bir daha: İlgiden çok, sevgisiyle sana moral vermeye çalışıyor. Kendine haksızlık yapma be güzelim! 🥲 Kendinle barış ve sevgilinin değerini bil. Çünkü seni bu halinle seviyor, en doğalınla! Güzellik sadece dışardaki değil, içindekidir unutma. 💖 Aşka yılbaşı ruhuyla bir şans daha verme vakti gelmiş bence! 🌟💕
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Bilmiyorum aşırı zorbalıklar gördüm eski sevgilimde laf etmişti dış görünüşume
Canım benim ya, seni o geçmiş yüklerden biri olarak taşımışsın belli ki... 🌸 Eski sevgilin bir kere haksızdı ve senin özgüvenine ciddi darbe vurmuş. Ama şunu unutma, herkes bir değil. Şimdiki sevgilin sana değer veriyor, doğal halini seviyor. Sakın geçmişin kırgınlıklarıyla bugünkü sevgiyi küçümseme, olur mu? 💕 Kendine de, sevdiğin insana da şans tanı. Işıldaman için minik bir adım lazım sadece, sen zaten ışıl ışıl birisin! 💫😍
Sevgilini hak etmiyorsun. Çocukta yine de iyi sabır varmış. Sen kendini sevmediğin sürece , özgüvensiz olduğun sürece çevren seni neden sevsin? İlk önce sen onu bunu değilde kendini sev ve kendine değer ver
0
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Çok kolay mı sanki sürekli zorbalık gördüm aklıma geliyor bende kötü oluyorum aynaya baktım bugün tipim b*k gibi geldi gözüme
Senin sevdiğin seni sevmişken milletin lafına bakarak neden onla yaşayacağın güzel şeyleri erteliyorsun? Onu kaybettikten sonra ah vah tüh desen de geri dönüşü olmuyor telafisi olmuyor her şey zamanında yaşayarak güzel
Senin şu an karşında eski sevgilin yok. Yeni sevgilin var. Ve çocuk seni her şekilde sevdiğini söylemiş zaten değil mi? Askerlik kolay bir şey değil. Psikolojisi çok bozulan arkadaşlarım ve kuzenim oldu sonradan. Disiplini sağlam bir yer orası. Çocuk o zor durumda senin yanında nefes almak istemiş ona izin vermemişsin.
Ben ona hissettiğim duygularımk anlatıyorum ilgi mi istiyorsun diyor gidip demek ki dışarıda ki adamlara diyeceğim sıkıntımı ilgi mi istiyorsun demesi kırdı beni onun zaten nasıl bir psikolojide olduğunu biliyorum ilk kez sıkıntımı anlattım neredeyse 1 yıl olacak ilişkimize
Sen kendin istediğin zaman gezip tozup eğlenebiliyorsun değil mi? Onun buna hakkı yok. İzin gününde de kimseyle değil sadece seninle birlikte vakit geçirmek istemiş. Çevresinde bir tek sen yoksun. Ailesi , arkadaşları var onlarada vaktini ayırabilirdi ama seni tercih etmiş ve sen ufacık bahaneyle red etmişsin. burada kim haklı sence? Bencil olmayı bırak
Ben bir hata yaptım zaten alkollü mekana gittim arkadaşım orada çalışıyordu ziyarete sonra söyledim sevgilime benden soğudum mu dedim evet biraz demişti utanıyorum alkollü mekan olayı yüzünden artı vir de bu dış görünüş olayı var işte
Kesinlikle o buluşmaya git çocuk kafasında kurar yani buluşmak istemiyorsa başka biri vardır diye git 2 fondöten sür olsun bitsin ama o buluşmaya gitmezsen iliskini zora sokarsın
Ya adam senle sevgili olmuş ne kadar kötü olabilirsin bugün değil yarın buluşalım demiyorsun adam askerden izinle geliyor bunu sadece utanıyorum diyerek kenara atamazsın