AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Hayır ödeme zorunluluğu yok hatta ben hesabı ödüyorum genellikle.
Hayır ödemek zorunda değil erkek senin bankamatiğin mi
Hayır herkes kendi yediğini ödemeli, erkek kadın eşit diyoruz ya hani
Hesap ödeme içten gelen bir şeydir. Eğer buna değecek biriyse öderiz her türlü
Parası olmayan erkek popona güvenip bi kızla olmasın elin kızının başını yakmasın
Kariyer yapmış olsaydım seve seve ben de öderdim ama maalesef. Kimin geliri var ise o ödemeli
Hesap ödeme kaldırılsın mk yeter bitmedi gitti şu muhabbet
Herkes yediğini ödesin veya parası çok olan ödesin.
para önemli değil demişsin de biraz komik olmuş.
eger iki tarafta calsıyosa arada kadında ödeyebilir ama eger erkek ısrarcıysa bırakın ödesin
İlk seferde erkek ödemeli. Sonraki zamanlarda kadın da ödeyebilir arasıra
Ee tabi yani işin rajonu gereği erkek hesabı ödemeli
Bu hesap konusu ne ay böyle. Her kes kendi yemeğinin parasını öder. Bu ne muhabbet ki böyle
Bıkmadınız mı şu hesap sorusundan, kim davet ettiyse o ödemeli işte bu kadar basit 🤦♀️🤦♀️
Herkes yediğini odese ya da yarı yarıya olur.
Kesinlikle.
Ortak ödeyelim diyenlere sakın ama sakın inanmayın.
Tecrübeyle sabit.
Çok boş şeyler peşinde koşuyorsun para itin köpeğin olsun da bu düşünce ile senden bı halt olmaz..
Yani odeyebilir de her zaman degil bazende kizlar odemeli ya da bolusebilirler hesabi
Görüşme kimin fikri ise o ödemeli ama yinede erkek her daim önde olmalı.
Hesabı sürekli erkeğe ödetmek çok saçma. İlk kim davet ediyorsa o ödemeli
Hesabı her zaman erkek öder. Bunun egoistliklede alaksı yokdur.
Ben o kadar erkek değilim kusura bakmayın alman usulü ödeme yaparım buluşmaya çıktığım kişi ile.
Yooo bence olmamalı bazen kadın ödemeli bazende erkek
Odemesede olur herkes kendisi ödesin en temizi 😊
Hayır ödememeli.
Herkesin kendi payına düşeni ödemesinden yanayım.
Yani erkekle gururuna varsa öder yoksa zaten hiç bir güç ona hiçbir şey ödetemez
Niye sartlar ayni degilmi. Heeey hani esittik nerde
Para avciligiyla erkeklikle alakasi yok. Saygi meselesi
Sevgilin varsa söyle bırakmasın seni mazallah bize denk gelirsin flan uğraşılmaz seninle.
Niye sen o erkeğin parasına muhtacmisin saçma saçma konu
Erkekler gururludur. Bu konuda incinmemesi için evet
Kesin bu yüzdendir dkdncnc para koymamak için demiyor da
Bence artık bu konunun hesabı görülmemeli her iki tarafta öder yani sırayla olması itici bence
Bu yüzyılda artık başka şeyler tartışın. Davet eden ödemeli.
Hesabı ben ödersem başka yerde hesabı sana ödetirim sırayla bu işler 😈😈
Söyle ödemeli ama o an belki söylelemedi parası yoktur utandırmamak için öderim yanı
Ondan sonra feministim diye gezersiniz ortalıkta dimi?
Ödemeli. Evde söz sahibi olmak istiyorlarsa bazı sorumlulukları olmalo
Tabiki ödemeli, ama kızda nezaketen sormalı. Bu yemek ilkse kesinlikle erkek ödemeli, sonrası için bi zahmet kızda bi cüzdanı çıkarsın
Erkekliği bu sanıyor isen canın çok yanar bilgin olsun
nie kızlar ödemio lafa gelince kız erkek eşit diyorsunuz?
Ödeyebilir tabi öyle absürt ödeyemeyeceği bi hesap olursa sorun
ilk yemekte ödemeli bence. sonrakilerde emin değilim.
Hesabi erkek odeyemeyecekse adam diye yanımda neden taşıyayım
Parayla erkeklik ölçülmez hele ki bu pahalılıkta arada bir kadının da ödemesi gerek herseyi erkeğe yüklemek ayıp erkek yemek ısmarladı sen çay kahve tatlı ısmarla veya cinemaya geceksiniz biletleri sen alırsın o yemek ısmarlar
Kim davet ettiyse ya o ödesin ya alman usulü ama ortak bir karar değilse ve erkek ısrar ettiyse erkek ödemeli kız teklif ettiyse kız ödemeli
Hiç sevgilim olmadı ama eğer birgün olursa kesinlikle ben ona hiçbir şekilde hesap ödetmem evvelALLAH 🙏👌
Bence buna bir nokta koyalım.. erkek hesabı ödesin kadında gelen hesap kadar AFAD a deprem bağışında bulunsun.
Siz kendinize yolunacak kaz ve enayi arıyorsunuz. Merak etme , bu da Türk toplumunda oldukça bol. Herkes kendi yediğini içtiğini ödemeli.
önemli olan para değilse kadın ödesin ya da herkes yediğini ödesin
acizmisin bir yemek parası vermekten?
yoksa asalakmısın?
Hesabı teklifte kişi ödemeli. Ya da yarı yarıya ödemelisiniz. Erkeklerin üstüne niye bu kadar gidiyorsunuz aw
Erkek ödemeli tabi ki, burada eşitliği savunup gerçek hayatta hep erkeğe ödetirler. Çokta ciddiye almayın klavye başındakı güya hesap öder kadınları😂
Kusura bakma ama benim nisanlim veya esim degilse ve yeni tanistigimiz halse surekli odememi bekliyorsa s1ktiri cekerim.
Neden erkekler hesabı ödemek zorunda? Herkes kendi yediğini ödeme olmuyor mu?
Ödese*
Hesabı ödemeyecek erkek, kadını yemeğe çıkarmasın bi zahmet
Neden yani vereceğin 250 gram * için hesap mı ödeteceksin
Çoğunlukla erkek ödemeli ama kadın da hiç ödememezlik yapmamalı
Eğer erkeğe hesap odeteceksen ona vermelisin. Hakkı da olur istemeye
Ülkemizdeki kültüre bakılırsa erkeğin ödemesi daha doğru olur yurtdışında Farklı kültürlere bakılırsa kadınlar da ödüyor yadırganmıyor. Bizde de yadırgamayan var tabiki
O kendi yediği yemeğin fiyatını öder bende kendi yediğimin yemeğin fiyatını öderim.
Önce erkekler ödemeli sonrada hanımlar ödemeli 😊🤗
Eğer hayatınıza birisini alıcaksanız böyle tiplerden uzak durmalısınız. Kamu spotu değildir sadece bir ricadır